Gå til innhold

ny forza 2 ingame film


henrikr

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Begynne og syte om at spillet har dårlig grafikk ut i fra den lav kvalitet video'en der er akkurat like smart som og hente ned en av telescopic release'ene av "300" og si den filmen ser ræva ut :nei:

8143542[/snapback]

Samme filmen i HD-kvalitet finnes på samme siden, kan nok hende en del har sett den istedet.

Lenke til kommentar
Hver sin smak, jeg synes det ser langt mer lovende ut enn GT HD, og gleder meg veldig.

 

Playseat er mitt enkle valg. Dyrt som faen, men jeg bruker det daglig på jobben og kan anbefale det på det sterkeste.

2695,- er ikke videre dyrt, jeg vil heller hevde at disse PlaySeats-settene er blant de mer prisgunstige løsningene.

8143690[/snapback]

 

Hvorvidt det er dyrt eller ei kommer vel an på hvem som skal kjøpe det..

Ingen problem for meg som er i fast jobb, og i tillegg får de svært gunstig via jobb, men det er ikke alle gamere som syntes 2695,- er å annse som billig.

 

Men, de har vel ikke noen reelle konkurrenter, har de?

Lenke til kommentar
Begynne og syte om at spillet har dårlig grafikk ut i fra den lav kvalitet video'en der er akkurat like smart som og hente ned en av telescopic release'ene av "300" og si den filmen ser ræva ut :nei:

8143542[/snapback]

TS? TeleSync? :p

8143636[/snapback]

 

Hysj, jeg er ikke uB3R L33t H4X0R nok til og huske alle variantene :)

Lenke til kommentar
Men, de har vel ikke noen reelle konkurrenter, har de?

8143778[/snapback]

Neimen ikke sikker på hvordan det er nå, men de hadde i alle fall: http://gamer.no/feature/gc/vi_tester_profe...illmobler/13151

8143804[/snapback]

 

Ser at Inline fortsatt leverer både VIX racing, Podium 1 monaco og Gameracer, men de ser ikke ut til å være av samme kaliber. Uten at jeg har testet noen av de vel og merke.

 

Sorry OT :)

Lenke til kommentar
*Orgasme*

Vil du ha en bilsimulator er det nok ingen over eller ved siden av Forza 2 for øyeblikket! Vil du ha ha den peneste grafikken er nok GT-HD bedre ja

8141943[/snapback]

 

 

Om mann virkelig vil spille bilsimulator da spiller mann ikke GT/Forza.

8145466[/snapback]

Ja, GTR ble annonsert for 360 på E3, og skulle egentlig slippes på disse tider. Lurer fælt på hva som skjer med spillet, finner ikke noe skikkelig info på nettet noen steder heller :confused:

Lenke til kommentar
*Orgasme*

Vil du ha en bilsimulator er det nok ingen over eller ved siden av Forza 2 for øyeblikket! Vil du ha ha den peneste grafikken er nok GT-HD bedre ja

8141943[/snapback]

 

 

Om mann virkelig vil spille bilsimulator da spiller mann ikke GT/Forza.

8145466[/snapback]

Ja, GTR ble annonsert for 360 på E3, og skulle egentlig slippes på disse tider. Lurer fælt på hva som skjer med spillet, finner ikke noe skikkelig info på nettet noen steder heller :confused:

8145546[/snapback]

 

 

Hmm..skulle ikke GTR komme til høsten? :hmm:

Lenke til kommentar
Vil GTR dra nytte av rattet til MS på samme måte som Forza2? Isåfall blir det salige stunder for rattet fremover!

8146388[/snapback]

 

Jeg vet, basert på litt løst prat etter et møte med Simbin, at dette er noe de er veldig opptatt av. Jeg både håper og tror at de leverer noe på høyde med Forza 2 (med tanke på FF) :)

Endret av Gorthaur
Lenke til kommentar
*Orgasme*

Vil du ha en bilsimulator er det nok ingen over eller ved siden av Forza 2 for øyeblikket! Vil du ha ha den peneste grafikken er nok GT-HD bedre ja

8141943[/snapback]

 

 

Om mann virkelig vil spille bilsimulator da spiller mann ikke GT/Forza.

8145466[/snapback]

 

Og hva forslår du? LFS? GTR?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...