henrikr Skrevet 13. mars 2007 Del Skrevet 13. mars 2007 (endret) http://www.gametrailers.com/player.php?type=wmv&id=17731 altså, jeg er ikke imponert. heller skuffet ups. link fikset Endret 13. mars 2007 av henrikr Lenke til kommentar
DP Rusher Skrevet 13. mars 2007 Del Skrevet 13. mars 2007 Den linken var jo til GTA Vice City Stories Lenke til kommentar
Bromlexl Skrevet 13. mars 2007 Del Skrevet 13. mars 2007 bare bla deg frem der nede i nyeste videoer Lenke til kommentar
phewBAR Skrevet 13. mars 2007 Del Skrevet 13. mars 2007 *Orgasme* Vil du ha en bilsimulator er det nok ingen over eller ved siden av Forza 2 for øyeblikket! Vil du ha ha den peneste grafikken er nok GT-HD bedre ja Lenke til kommentar
henrikr Skrevet 13. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 13. mars 2007 syntes ikke grafikken var noe særlig nei. men var lissom noe mer, syntes ikke fysikken stemte helt Lenke til kommentar
patham Skrevet 13. mars 2007 Del Skrevet 13. mars 2007 Filmen er vel fra et HD kamera? Ser ihvertfall ut som det Lenke til kommentar
Bromlexl Skrevet 13. mars 2007 Del Skrevet 13. mars 2007 Ser faktisk veldig lovende ut grafisk og. Refleksjonene var der og ting så ut til å kjøre ganske smooth. Å det var nok statistikk og tall der til å gjøre meg forvirra. Så tror nok det er en god sim der ja. Ser frem til det. Lenke til kommentar
Atald Skrevet 13. mars 2007 Del Skrevet 13. mars 2007 (endret) Grafisk er nok GT HD hakket over, men dette så da anstendig ut dette også. Og alle de tallene og statistikkene, jeg er solgt! Kjørefysikken er mildt sagt imponerende, har dessverre ingen lignende videoer fra GT å sammenligne med, da de jeg fant bare inneholdt talentløs villmannskjøring uten å smake på kjørefølelsen. Endret 13. mars 2007 av CheX Lenke til kommentar
viuldriftking Skrevet 13. mars 2007 Del Skrevet 13. mars 2007 (endret) til alle dere som klager over at lyden på bilene i gran turismo er dårlig.... gran turismo har i allefall lyd på bilene da Endret 13. mars 2007 av viul007 Lenke til kommentar
kilik Skrevet 13. mars 2007 Del Skrevet 13. mars 2007 Hm, litt skuffende grafikk ja. Ser til og med litt pop-up av trær i blant. Og det er et eller annet som ikke stemmer med lyset. Bilmodellen er det dog ikke mye å si på. Lenke til kommentar
tidus2k4 Skrevet 13. mars 2007 Del Skrevet 13. mars 2007 (endret) til alle dere som klager over at lyden på bilene i gran turismo er dårlig.... gran turismo har i allefall lyd på bilene da harhar.gif Dette er jo den store fordelen for xbox 360 utviklere. Her trenger de ikke engang å lage lyd på bilene ettersom xbox'en lager mer enn nok lyd av seg selv Vet jeg trår på tynn is nå, så får legge til at det var en spøk. spillet ser da absolutt godt nok ut.. hva teller virkelig i bilspill? at det ser 100% realistisk ut, eller at det faktisk er gøy å spille. Endret 13. mars 2007 av tidus2k4 Lenke til kommentar
BlastyTrasty Skrevet 13. mars 2007 Del Skrevet 13. mars 2007 Ikkje så bra som GTHD nei, men longt ifrå dårleg av den grunn Eg gledar meg slik til å kjøpe ein sliten Golf i Forza2, for så å merke korleis performance upgrades faktisk påverkar bilen -- gledar meg stort til Forza 2. Når kjem det igjen? Lenke til kommentar
Gorthaur Skrevet 13. mars 2007 Del Skrevet 13. mars 2007 Som postet i en annen tråd: Gametrailers: Customize the ultimate ride and take it out on the tracks to prove your worth! WMV MOV Beautiful graphics and some incredibly tight controls make for one fantastic racing experience: WMV MOV JEG syntes dette ser utrolig bra ut! Regelrett elsker måten bilen oppfører seg på under kjøring, og realismen de ser ut til å ha klart å implementere her. Endelig ser jeg ut til å ha gjort noe smart ved innkjøp av både ratt og kjørestol til 360'n. Lenke til kommentar
BlastyTrasty Skrevet 13. mars 2007 Del Skrevet 13. mars 2007 Kor får eg kjøpt køyrestol, som passar til Microsoft rattet til 360? Lenke til kommentar
Gorthaur Skrevet 13. mars 2007 Del Skrevet 13. mars 2007 (endret) Mediaseat er mitt enkle valg. Dyrt som faen, men jeg bruker det daglig på jobben og kan anbefale det på det sterkeste. Veldig god sittestilling, samt at den nye utgaven har en del praktiske forbedringer i forhold til konstruksjonen. Eneste jeg ikke fatter er at de ikke har fått et par hjul på bakre/fremre del, slik at det kan flyttes på en litt mer praktisk måte. Blir nok et lite privatprosjekt i garagen til fatter i påsken for å fikse noe sånt Det skal nevnes at jeg ikke har satt opp stolen hjemme, og derfor ikke vet med 100% sikkerhet at det passer perfekt med MS-rattet. Edit: Dette fordi jeg bruker G25 på jobb. Endret 13. mars 2007 av Gorthaur Lenke til kommentar
Cryovat Skrevet 13. mars 2007 Del Skrevet 13. mars 2007 Mediaseat er mitt enkle valg. Dyrt som faen, men jeg bruker det daglig på jobben og kan anbefale det på det sterkeste. 8143101[/snapback] Jeg vil også ha en sånn jobb. Lenke til kommentar
mar1u5 Skrevet 13. mars 2007 Del Skrevet 13. mars 2007 Begynne og syte om at spillet har dårlig grafikk ut i fra den lav kvalitet video'en der er akkurat like smart som og hente ned en av telescopic release'ene av "300" og si den filmen ser ræva ut Lenke til kommentar
Saddlefall Skrevet 13. mars 2007 Del Skrevet 13. mars 2007 Så lenge det ser bedre ut en Forza 1 er jeg fornøyd. Det er simulasjonen som er viktig for meg i et slikt spill! Lenke til kommentar
BlastyTrasty Skrevet 13. mars 2007 Del Skrevet 13. mars 2007 Begynne og syte om at spillet har dårlig grafikk ut i fra den lav kvalitet video'en der er akkurat like smart som og hente ned en av telescopic release'ene av "300" og si den filmen ser ræva ut 8143542[/snapback] TS? TeleSync? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå