Gå til innhold

ny forza 2 ingame film


henrikr

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Grafisk er nok GT HD hakket over, men dette så da anstendig ut dette også. Og alle de tallene og statistikkene, jeg er solgt! Kjørefysikken er mildt sagt imponerende, har dessverre ingen lignende videoer fra GT å sammenligne med, da de jeg fant bare inneholdt talentløs villmannskjøring uten å smake på kjørefølelsen.

 

:dribble:

Endret av CheX
Lenke til kommentar
til alle dere som klager over at lyden på bilene i gran turismo er dårlig....

 

gran turismo har i allefall lyd på bilene da harhar.gif

 

Dette er jo den store fordelen for xbox 360 utviklere. Her trenger de ikke engang å lage lyd på bilene ettersom xbox'en lager mer enn nok lyd av seg selv :p

 

Vet jeg trår på tynn is nå, så får legge til at det var en spøk.

 

spillet ser da absolutt godt nok ut.. hva teller virkelig i bilspill? at det ser 100% realistisk ut, eller at det faktisk er gøy å spille.

Endret av tidus2k4
Lenke til kommentar

Som postet i en annen tråd:

 

Gametrailers:

 

Customize the ultimate ride and take it out on the tracks to prove your worth!

WMV

MOV

 

 

Beautiful graphics and some incredibly tight controls make for one fantastic racing experience:

WMV

MOV

 

 

 

JEG syntes dette ser utrolig bra ut! Regelrett elsker måten bilen oppfører seg på under kjøring, og realismen de ser ut til å ha klart å implementere her.

Endelig ser jeg ut til å ha gjort noe smart ved innkjøp av både ratt og kjørestol til 360'n.

Lenke til kommentar

Mediaseat er mitt enkle valg. Dyrt som faen, men jeg bruker det daglig på jobben og kan anbefale det på det sterkeste. Veldig god sittestilling, samt at den nye utgaven har en del praktiske forbedringer i forhold til konstruksjonen.

Eneste jeg ikke fatter er at de ikke har fått et par hjul på bakre/fremre del, slik at det kan flyttes på en litt mer praktisk måte.

Blir nok et lite privatprosjekt i garagen til fatter i påsken for å fikse noe sånt :)

 

Det skal nevnes at jeg ikke har satt opp stolen hjemme, og derfor ikke vet med 100% sikkerhet at det passer perfekt med MS-rattet.

Edit: Dette fordi jeg bruker G25 på jobb.

Endret av Gorthaur
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...