epyks Skrevet 12. mars 2007 Del Skrevet 12. mars 2007 Mulig dette har blitt spurt om før, men fant ikke noen tråder om det. Jeg syns det hadde vært lurt å innføre en funksjon for sletting av egne innlegg. Ser ofte folk som skriver "Beklager, postet i feil tråd". Håper ideen min blir godt mottatt! Lenke til kommentar
SvennAndre Skrevet 12. mars 2007 Del Skrevet 12. mars 2007 Kommer egentlig til å skape mest rot med innlegg som er borte og andre som har quotet det osv. Blir nok mer kaos en orden. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 13. mars 2007 Del Skrevet 13. mars 2007 Mulig dette har blitt spurt om før, men fant ikke noen tråder om det.Jeg syns det hadde vært lurt å innføre en funksjon for sletting av egne innlegg. Ser ofte folk som skriver "Beklager, postet i feil tråd". Håper ideen min blir godt mottatt! 8141733[/snapback] Dette er for å forhindre at brukerene sletter innleggene sine, noe som enkelte har gjort faktisk til det helt ekstreme.Kommer dere over slike poster eller dobbeltposter eller hva som helst så benytt -knappen så fjerner en moderator de inleggene som er postet i feil post/kategori ol Lenke til kommentar
Mato Skrevet 13. mars 2007 Del Skrevet 13. mars 2007 sletting av innlegg av brukere en huff huff og nei nei . har sett at enkelt som slutter og bruke fora ofte sletter alt etter deg der det er mulig og da blir enkelte diskusjoner rare . jeg har faktisk og fått requests fra brukere her på forumet om og redigere vekk gamle quotes for at de skal fjerne alle innleggene sine , jeg synes dette er en uting uten like Lenke til kommentar
epyks Skrevet 13. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 13. mars 2007 Tenkte ikke på alt det negative det bringer med seg. Men jeg er nå enig i at det er best uten en slettefunksjon. Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 14. mars 2007 Del Skrevet 14. mars 2007 Jepp, det får forhåpentligvis folk til å tenke litt igjennom det de poster (: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg