trommelom Skrevet 12. mars 2007 Del Skrevet 12. mars 2007 Jeg er redd harddisken min har dødd, men det er lov å håpe at den bare har gått av med pensjon og at det er mulig å få noe info ut av den. Jeg har nemlig ikke tatt backup det siste året *grøss* og alle bildene mine er der. Jeg skulle bare restarte og da den skulle starte fikk jeg en Error reading.... melding i bios. Satt inn en gammel harddisk og installerte xp på den, men nå kan jeg ikke finne ødelagte i biosen en gang. Står på Cabel select. Tror dere det er mulig å hente ut mappen mine dokumenter med alle undermappene? Og hva vil noe sånt koste? Lenke til kommentar
johome Skrevet 12. mars 2007 Del Skrevet 12. mars 2007 (endret) Du kan jo prøve File recovery fra Pc inspector. Endret 13. mars 2007 av johome Lenke til kommentar
trommelom Skrevet 12. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 12. mars 2007 Men da må jeg vel finne hardisken et eller annet sted for å få til å bruke den? Nå finner jeg den ikke, hverken i bios eller xp. Lenke til kommentar
Bakke Skrevet 13. mars 2007 Del Skrevet 13. mars 2007 Har du sjekket at kablene står skikkelig i? Har opplevd dette selv, koblet bare harddisk i på nytt Lenke til kommentar
trommelom Skrevet 15. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 15. mars 2007 alt står som det skal... Lenke til kommentar
Bakke Skrevet 15. mars 2007 Del Skrevet 15. mars 2007 Da har nok harddisken tatt kvelden... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå