Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Er det noe spesielt som får jenter tent ?


Anbefalte innlegg

¨Leste kjapt igjennom denne og kan komme med ett forslag.

Erogene soner! =D

Lest litt om dem og de skal visstnok funke. Desverre har jeg ingen dame som jeg kan teste det ut på, men kompisen min har testa litt av hvert med dama si.

Han har funnet ett punkt som ligger litt under skulderbladet ved siden av ryggraden som får dama hans til å smelte! Har sett det så jeg vet hvordan det funker XD Hu bare glir ned og nærmest skriker "Ta meg" for å sid et sånn. Godt mulig det bare er ett punkt på henne, men prøv litt sånt. Bare litt forsiktig massasje litt sånn rundt omkring. Gjerne på ryggen.

 

KUTGW! (Y)

8171924[/snapback]

Hu blir litt kåt når jeg tar og slikker litt på øret hennes har jeg forstått :)

men jeg vet ikke om noe mer , og hu vil som sagt heller ikke si noe så

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Bare ikke vær egoistisk.... Jenter liker å føle seg satt pris på og at du kan holde på hele natten, for hennes skyld. Og at det viktigeste er at hun har det bra  :innocent:

8149800[/snapback]

 

 

 

Er så sant det, så lenge jenta har det bra så er det ett fett med gutten omtrent:P jenter er slemme! :D

Lenke til kommentar

Nedre del av ryggen, plasser hånden din der når du skal guide henne et sted, altså at dere skal gå fra A til B. Ikke hold den der.

 

Berøring på baksiden av halsen fungerer også bra.

 

Tre punkter som mange ofte ikke "tar i bruk":

de to overnevnte pluss håndflaten (særlig tommelen).

 

Å bare lukte henne i et par minutter (ja det høres freaky ut) kan også få en del jenter tent. Varierer fra jente til jente.

Endret av Xtra
Lenke til kommentar
Hvis du bare orienterer deg langs hele kroppen og merker etter når hun enten spenner hele kroppen eller når hun blir helt syltetøy så har du funnet ett punkt du kan bruke. ;)

8206023[/snapback]

 

Haha, den var faktisk ny!

8206060[/snapback]

 

Hehe :p Ja? Ikkesant? =D

Men altså. Ryggen er ett særdeles ømt område. Prøv deg fram litt der =D

Lenke til kommentar

Jentene blir kåt av menn med sexy øyne som gir dem et blunk og kanskje leke litt med tunga i lufta for å gi henne idéer :rofl:

 

Andre kan bli kåt av latteren. Å høre den deilige latteren kan være pirrende for noen.

 

Tåfislukt er vel ikke noe som tenner jenta, vil jeg tro, ei småpromping o.l så det utelukker vi, med mindre noen faktisk gjør det, det fins jo noen selvfølgelig.

 

Andre jenter tenner på gutter med et litt skjevt smil med et lite blunk i øyet.

 

Og så har vi noen som liker å bli stirret i senk. Enkelte kanskje liker at man presser foten opp mot skrittet hennes, sånn helt frekt gjort, uten tillatelse. Bare for å få det unnagjort. :love:

 

Det fins jo så mange godting der ute som man kan gjøre.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...