Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Er det noe spesielt som får jenter tent ?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Nei, ingen som sier det, vi får se :)

8154801[/snapback]

Lykke til. Bare å kjøre på om hun er klar. Om hun ikke er klar, vær forsiktig kan fort bli turn-off.

8154915[/snapback]

Ja det er sant, hu ska ligge over til meg på fredagen ...

så vi får se hvordan det går :)

Lenke til kommentar

¨Leste kjapt igjennom denne og kan komme med ett forslag.

Erogene soner! =D

Lest litt om dem og de skal visstnok funke. Desverre har jeg ingen dame som jeg kan teste det ut på, men kompisen min har testa litt av hvert med dama si.

Han har funnet ett punkt som ligger litt under skulderbladet ved siden av ryggraden som får dama hans til å smelte! Har sett det så jeg vet hvordan det funker XD Hu bare glir ned og nærmest skriker "Ta meg" for å sid et sånn. Godt mulig det bare er ett punkt på henne, men prøv litt sånt. Bare litt forsiktig massasje litt sånn rundt omkring. Gjerne på ryggen.

 

KUTGW! (Y)

Lenke til kommentar
¨Leste kjapt igjennom denne og kan komme med ett forslag.

Erogene soner! =D

Lest litt om dem og de skal visstnok funke. Desverre har jeg ingen dame som jeg kan teste det ut på, men kompisen min har testa litt av hvert med dama si.

Han har funnet ett punkt som ligger litt under skulderbladet ved siden av ryggraden som får dama hans til å smelte! Har sett det så jeg vet hvordan det funker XD Hu bare glir ned og nærmest skriker "Ta meg" for å sid et sånn. Godt mulig det bare er ett punkt på henne, men prøv litt sånt. Bare litt forsiktig massasje litt sånn rundt omkring. Gjerne på ryggen.

 

KUTGW! (Y)

8171924[/snapback]

De fleste damer har et punkt, de fleste gutter også, er alltid like gøy når du har funnet ut hvor dama di har sitt ;)

Lenke til kommentar
Bare ikke vær egoistisk.... Jenter liker å føle seg satt pris på og at du kan holde på hele natten, for hennes skyld. Og at det viktigeste er at hun har det bra  :innocent:

8149800[/snapback]

 

Give and take er ordene du bør huske..

Ingen liker en dame som bare legger seg på rygg og forventer at fyren skal ta alt "grov-arbeidet" :)

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...