TiNuSsS Skrevet 12. mars 2007 Del Skrevet 12. mars 2007 Hei, jeg har fått den beste jenta jeg noen gang jeg har hatt, og jeg lurer på hvordan jeg ska få hu sånn veldig tent... Jeg har finni ut at hvis jeg slikker hu rundt øret, så blir hu litt tent, men jeg lurer på om det er noe som får jenter veldig tent trenger litt hjelp MvH TiNuSsS Lenke til kommentar
femftifem Skrevet 12. mars 2007 Del Skrevet 12. mars 2007 Det beste tipset er jo bare å prøve seg frem, for det varierer veldig fra person til person. Men vil tro veldig nær kroppskontakt vil fungere glimrende Lenke til kommentar
TiNuSsS Skrevet 12. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 12. mars 2007 Det beste tipset er jo bare å prøve seg frem, for det varierer veldig fra person til person. Men vil tro veldig nær kroppskontakt vil fungere glimrende 8141352[/snapback] Ja, får håpe det funke, har hørt at det er veldig forskjellig fra person til person ... Lenke til kommentar
femftifem Skrevet 12. mars 2007 Del Skrevet 12. mars 2007 Er dere kåte begge to, og dere ligger klar, så funker det meste Lenke til kommentar
TiNuSsS Skrevet 12. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 12. mars 2007 Er dere kåte begge to, og dere ligger klar, så funker det meste 8141433[/snapback] så :!: sant Lenke til kommentar
Shibiz Skrevet 12. mars 2007 Del Skrevet 12. mars 2007 Stryk henne forsiktig på innsiden av låret.. Mange jenter liker det *purr* Lenke til kommentar
fredriku Skrevet 13. mars 2007 Del Skrevet 13. mars 2007 Eller så spør du enkelt og greier: "Hva tenner deg, kjære? Jeg vil så gjerne ha et godt sexliv med deg!" Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 13. mars 2007 Del Skrevet 13. mars 2007 Det er veldig forskjellig da. Noen liker å høre i detalj hva du har tenkt å gjøre med de, noen liker å bli slått, noen liker det mykt med sterinlys og kliss og klass. Bare å leke seg det, så finner man det fort ut. Lenke til kommentar
SSSø Skrevet 13. mars 2007 Del Skrevet 13. mars 2007 De fleste jenter tenner nok på meg, egentlig. Men man kan jo ikke alltid få det beste, så ellers får du nok bare prøve deg frem. Litt klåing og "erting" fungerer nok fint. Lenke til kommentar
Mirann Skrevet 13. mars 2007 Del Skrevet 13. mars 2007 Det lureste er nok å spørre henne og prøve seg ut sammen. Ofte er det ting man ikke vet man tenner på... Sånn f.eks Lenke til kommentar
Arthemax Skrevet 13. mars 2007 Del Skrevet 13. mars 2007 erogene soner bruker å funke bra. Lenke til kommentar
TiNuSsS Skrevet 13. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 13. mars 2007 Stryk henne forsiktig på innsiden av låret.. Mange jenter liker det *purr* 8141515[/snapback] Hu har sagt at hu ikke tenner på det... Lenke til kommentar
Killerquo Skrevet 13. mars 2007 Del Skrevet 13. mars 2007 Det kan funke med en lett finger eller to i nakken, på øret, nedover ryggen og armen, kanskje nedover halsen og på brystet om du tør også, bare pass på å ikke nærme deg pupp før du føler det er helt sikkert Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 13. mars 2007 Del Skrevet 13. mars 2007 Har lagt merke til at hver gang jeg finner noe nytt, så kan ikke du bruke den samme greie hele tiden. Og så må du prøve og finne ut nye ting. Kvinnekroppen er ikke en knapp som man trykker på for å få henne tenkt. Ting er dessverre ikke så enkelt. Bare lek deg frem og jobb _sammen_ med henne, så skal det ordne seg. Lenke til kommentar
[TA]Gunners Skrevet 13. mars 2007 Del Skrevet 13. mars 2007 Når de er litt i humør så pleier det å funke jævli godt og stryke de på låret RUNDT target zone.. Men hvis hun ikke liker det så er jo de tkanksje ikke så aktuelt.. Beste tipset er å prøve seg frem og finne ut hva hun liker Lenke til kommentar
Kiruk Skrevet 13. mars 2007 Del Skrevet 13. mars 2007 Spør. Simple as that. Hvis du ikke tør, så spør ihvertfall hva som er definitive "no noes" Lenke til kommentar
TiNuSsS Skrevet 13. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 13. mars 2007 Beste tipset er å prøve seg frem og finne ut hva hun liker 8149080[/snapback] Ja det er sant, jeg har spurt, men da sier hu bare, " det må du finne ut selv pus :-) " Så jeg prøver nå da ;-) Lenke til kommentar
Snublefot Skrevet 13. mars 2007 Del Skrevet 13. mars 2007 Bare ikke vær egoistisk.... Jenter liker å føle seg satt pris på og at du kan holde på hele natten, for hennes skyld. Og at det viktigeste er at hun har det bra Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 13. mars 2007 Del Skrevet 13. mars 2007 Er du heldig er dama såpass keen på deg at hun bare hopper på Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg