granhus Skrevet 12. mars 2007 Del Skrevet 12. mars 2007 Jeg har fått i oppdrag å kjøpe ett bra LCD tv til min spreke bestefar. Etter noen timer leting og forklaring fant vi et passende tv. Nå, når jeg skulle bestille kom jeg til å tenke på den berømte tv lisensen. Hvis jeg bestiller tven i mitt navn må jeg betale lisensen da? Eller kan jeg kontakte butikken å endre kjøperens navn, uten å opprette ny konto og hele pakka? Granhus Lenke til kommentar
Steina Skrevet 13. mars 2007 Del Skrevet 13. mars 2007 Så du betaler ikke lisens allerede? Lenke til kommentar
Jimmith Skrevet 13. mars 2007 Del Skrevet 13. mars 2007 Hvorfor ikke bare lage en bruker til bestefaren din og bestille i hans navn da? Ellers så skal det sies at veldig mange nettbutikker er slappe med å sende beskjed til NRK.. Lenke til kommentar
granhus Skrevet 13. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 13. mars 2007 Steina: Nei, jeg bruker pcen til webtv. Jimmith: Jeg var innom tanken, men jeg håpet og gjøre det litt enklere. Men det enkleste blir nok å gjøre det sånn. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå