Gå til innhold

skal ha nytt kabinett

kfe

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

designet ser jo veldig greit ut, prisen er jo også ganske god...

søk på google, der kan du finne tester.. mange sånne jalla kabinetter blir ofte slakta pga dårlige monteringsløsninger med masse skruer, dårlig plass og ekspansjonsmuligheter m.m.

jeg anbefaler deg å pøse ut med en hundrings eller to til og få et godt kabinett..

men det er ditt valg, let etter tester o.l. send en mail til microplex og hør hva de vil si om den..

mvh

alexio

Lenke til kommentar

Meget pent tower. som han andre sa, se på tester før du gjør noe som helst. Kanskje det er andre folk her på forumet her som har det toweret? Lurer faktisk på om jeg og skal få meg et nytt tower.. Hvis denne kassa her er bra, går jeg nok for den der.. :smile:

Lenke til kommentar

Synes jeg gjorde et godt valg med å velge Compucase. Et meget bra gjennomført kabinett, selv om det kan minne litt om chieftec. Den dype sorte fargen gjør kabinettet til en fryd på skrivebordet. Har BTW lakket det med passende matt sølv-lakk :smile:

Compucase kan anbefales.

Lenke til kommentar

siden du skal kjøpe fra microplex, vil jeg anbefale å spare litt til og kjøpe et lian li kabinett til ca. det dobbelte.

har selv dette:

http://www.microplex.no/rubweb/rd.php?rd=F...7728GW&toc=3063

lian li er kremen av kabinetter. det er lett (aluminium), kjølig, meget elegant og brukervennlig. det er genialt enkelt å åpne det, bare vri opp noen thumbscrews og skyv en vegg til side, så er du inne. Romslig og trivelig er det også!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...