papirvann Skrevet 12. mars 2007 Del Skrevet 12. mars 2007 foreldrene mine drot at jeg er dopa har bare dokket, vil snutn mærk alkohol på pisseprøve<? før dop Lenke til kommentar
Plomma2 Skrevet 12. mars 2007 Del Skrevet 12. mars 2007 Kommer vel helt ann på hva du har tatt og hva de tester for. Lenke til kommentar
papirvann Skrevet 12. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 12. mars 2007 (endret) Kommer vel helt ann på hva du har tatt og hva de tester for. 8141273[/snapback] jhar bare drokket for mange øl og foreldrene mine tror ta h\jeg er høy XD vil alkohol vises på en pisseprøve? Endret 12. mars 2007 av naits360 Lenke til kommentar
Mr. Bojangles Skrevet 12. mars 2007 Del Skrevet 12. mars 2007 (endret) De tar nok blodprøve eller får deg til å blåse, for å utelukke alkohol. EID! Er det forresten ulovlig å være påvirket av hasj? Eller må snuten ta deg i "gjerningsøyeblikket"? Si at jeg sitter å koser meg med en joint i Amsterdam, hvor slikt er lovlig, for så å ta flyet hjem til Gardermoen hvor jeg blir stoppet og ber om å ta prøve. Endret 12. mars 2007 av EvenT Lenke til kommentar
epyks Skrevet 12. mars 2007 Del Skrevet 12. mars 2007 Du kan nok ta det helt med ro naits, så lenge du ikke har dopet deg på noe. Om du er under 18 år, og ikke får lov av foreldrene dine å drikke, så får du kanskje en liten "runde" hjemme, men det kommer du nok over! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå