Gå til innhold

Webskolen.com førsteutkast (bilde)

Anbefalte innlegg

Heihei!

Sakset og limt inn fra Norskwebforum:

Jeg vil da ha respons på et utkast til Webskolen.com.

WS var egentlig et skoleprosjekt, og jeg har ikke rørt det siden da. Jeg har egentlig lyst til å få gjort noe skikkelig ut av det, med eget CMS og greier, og spør da om respons her, litt for å få meg selv til å fortsette.

- Er det for mørkt?

- Er oransjefargen for skarp? (Jeg klarer ikke se det, og fikk kritikk på det forrige gang ;) )

- Er det brukbart?

- Jeg har ikke fått lagt inn dummy-tekst, men regner med at det kommer over kvelden.

- Poenget er at det er hovedkategorier, som HTML & CSS, PHP & MySQL osv.. De skal ha knapper under headeren og ute på menyen på siden. Om HTML & CSS er valgt, vil den da utvide seg med flere linker under.

- Headeren er ikke ferdig, vet ikke helt hvordan jeg vil ha den.

- Samme gjelder footeren.

Jeg har som vanlig prøvd å lage en utfyllende forklaring, men står litt fast på hva jeg skal gjøre videre, og derfor legger jeg ut designet såpass tidlig.

[ENDRET] Ingen tutorials er blitt brukt, men har tatt inspirasjon fra en template ang. menyen under headeren [/ENDRET]

Utkast 1

Utkast 2 *NY!*

I spoiler:

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
utkast7orange.gif

Etter Davids hjelp: http://nwf.webskolen.com/46252.jpg

Så, vad tycks?

Endret av Matsemann
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Den har ikke startet enda, men etter hva jeg har forstått er det ikke lenge til ;)

8140491[/snapback]

Det kan nok ta litt tid. Prosjektet startet opp i oktober og vi har fortsatt en del igjen bl.a. innhold. (Det er bare å si fra i prosjekttråden vis noen har noe å bidra med.)

Vis folk er interessert. Sisteutkast til Webkafeen (Det er Lovskogen som står for designet)

Matsemann: Vis dette skal bli en seriøs og god side er det veldig mye som står igjen. Lær deg litt grunnleggende designteknikk og litt om typografi så kanskje det blir noe bra etter hvert som du har øvd deg litt.

Lenke til kommentar

Veldig mye bedre vil jeg si! Å sette ned tekststørrelsen ville ikke jeg gjort, spesielt ikke på venstre side.

Men en ting jeg ikke likte, var den gule boksen som er ment til nyhetsoverskrift.

Edit: typo

Endret av Lofnes
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...