Propaganda Skrevet 12. mars 2007 Del Skrevet 12. mars 2007 Noen som kan fikse meg en link til nedlastning av nyeste versjon av windows media player til Firefox 2.0.0.2? Når jeg fikk denne versjonen, så var det plutselig gode gamle mediaplayer fra 98 i browsern...tett nedtur! På forhånd takk. Mvh Proppen Lenke til kommentar
Propaganda Skrevet 13. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 13. mars 2007 anyone?... trenger dette forholdsvis kjapt...får ikke spilt av en dritt i Firefox lenger...må da bruke Quicktime, og det er helt latterlig kjipt... Lenke til kommentar
hernil Skrevet 13. mars 2007 Del Skrevet 13. mars 2007 du finner de i c:\programfiler\windows media player\ filene heter: npdsplay.dll, npwmsdrm.dll og npdrmv2.dll. kopier dem over i firefoxmappa\data\plugins jeg har firefox portable i skrivende stund og det var det som skulle til for min del. Lenke til kommentar
Propaganda Skrevet 13. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 13. mars 2007 Kopierte over de du sa..fant dog ikke data mappa, men plugins...har jeg tulla det til da? Eventuellt noe annet som kan funke? Lenke til kommentar
hernil Skrevet 14. mars 2007 Del Skrevet 14. mars 2007 Kopierte over de du sa..fant dog ikke data mappa, men plugins...har jeg tulla det til da? Eventuellt noe annet som kan funke? 8149976[/snapback] det er nok riktig det, (sjekk om det funker) som sagt sitter jeg med firefox portable og det er ikke nødvendigvis akkurat det samme. Lenke til kommentar
Propaganda Skrevet 16. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 16. mars 2007 har sjekket..og er fortsatt den gamle classic spilleren...Den vil aldri starte en film heller..får bare " unknown error" Lenke til kommentar
hernil Skrevet 17. mars 2007 Del Skrevet 17. mars 2007 da veit jeg ikke. prøv å spørre på mozillazine.com der får du sikkert svar. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå