milkwood Skrevet 11. desember 2002 Del Skrevet 11. desember 2002 Noen som har forslag til en kjøler med lite støy, gjerne uten vifte... kjøpte først en zm80hp, men viste seg at det ikke er hull rundt gpu på LE versjonen.... og klarte å ødelegge vifta litt når den ble tatt av =) annen vifte eller andre forslag? Lenke til kommentar
mandela Skrevet 11. desember 2002 Del Skrevet 11. desember 2002 jeg har flashet mitt til ati radeon 8500 kort (275/250, den tåler ikke 275/275) jeg har limt på en stor kjøleribbe og det fungerer utmerket, du kan jo kjøpe termisk lim og lime på den ribba du har dersom den har en flat underside og passer, hvis ikke er det vel bare å bytte? Lenke til kommentar
milkwood Skrevet 11. desember 2002 Forfatter Del Skrevet 11. desember 2002 Quote: heraldo skrev (2002-12-11 11:41):jeg har flashet mitt til ati radeon 8500 kort (275/250, den tåler ikke 275/275)jeg har limt på en stor kjøleribbe og det fungerer utmerket, du kan jo kjøpe termisk lim og lime på den ribba du har dersom den har en flat underside og passer, hvis ikke er det vel bare å bytte? 1. hvordan flasher man den? 2. hvordan kjøleribbe? Den gullaktive chipset kjøleren som f.eks microplex har ? (den jeg brukte på mitt ati radeon 7500 kort) Lenke til kommentar
mandela Skrevet 11. desember 2002 Del Skrevet 11. desember 2002 1. http://www.64bits.se/guider/radeonflash/ 2.hva som helst som passer (den du nevner hvis du vil ofre en pci slot. jeg har montert en flatere ribbe som jeg kjøpte i en bruktpc-butikk. (bildet i denne linken likner veldig på ribba mi: her Lenke til kommentar
milkwood Skrevet 11. desember 2002 Forfatter Del Skrevet 11. desember 2002 Quote: heraldo skrev (2002-12-11 13:08):1. http://www.64bits.se/guider/radeonflash/2.hva som helst som passer (den du nevner hvis du vil ofre en pci slot. jeg har montert en flatere ribbe som jeg kjøpte i en bruktpc-butikk.(bildet i denne linken likner veldig på ribba mi:her uten vifte???? og den kjøler nok? Lenke til kommentar
mandela Skrevet 11. desember 2002 Del Skrevet 11. desember 2002 no problemo, selv etter flere timers fragging i Unreal T 2003 Lenke til kommentar
mandela Skrevet 11. desember 2002 Del Skrevet 11. desember 2002 må legge til at jeg ikke bruker kabinettvifte for tiden og har en 12dB papst som cpu vifte, 39 grader i kabinettet og max 57 på cpu ved load. har ikke tatt meg bryet til å sette inne en 12dB papst på 7V som kabinettvifte til å suge ut varmen fra cpu og gpu, med en kabinettvifte vil temperaturen synke betraktlig. må også nevne at jeg har et minitower, så det er trangt og varmt der, men som sagt, pcen er 100 % stabil, har ikke hatt en eneste krasj siden jeg kjøpte den i mai (winxp sp1) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå