Gå til innhold

kjøler til hercules radeon 8500LE

milkwood

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

jeg har flashet mitt til ati radeon 8500 kort (275/250, den tåler ikke 275/275)

jeg har limt på en stor kjøleribbe og det fungerer utmerket, du kan jo kjøpe termisk lim og lime på den ribba du har dersom den har en flat underside og passer, hvis ikke er det vel bare å bytte?

Lenke til kommentar

Quote:

heraldo skrev (2002-12-11 11:41):

jeg har flashet mitt til ati radeon 8500 kort (275/250, den tåler ikke 275/275)

jeg har limt på en stor kjøleribbe og det fungerer utmerket, du kan jo kjøpe termisk lim og lime på den ribba du har dersom den har en flat underside og passer, hvis ikke er det vel bare å bytte?

1. hvordan flasher man den?

2. hvordan kjøleribbe? Den gullaktive chipset kjøleren som f.eks microplex har ? (den jeg brukte på mitt ati radeon 7500 kort)

Lenke til kommentar

må legge til at jeg ikke bruker kabinettvifte for tiden og har en 12dB papst som cpu vifte, 39 grader i kabinettet og max 57 på cpu ved load.

har ikke tatt meg bryet til å sette inne en 12dB papst på 7V som kabinettvifte til å suge ut varmen fra cpu og gpu, med en kabinettvifte vil temperaturen synke betraktlig.

må også nevne at jeg har et minitower, så det er trangt og varmt der, men som sagt, pcen er 100 % stabil, har ikke hatt en eneste krasj siden jeg kjøpte den i mai (winxp sp1)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...