stor_gutt_87 Skrevet 22. desember 2001 Del Skrevet 22. desember 2001 Jeg lurer på om hovedkortet mitt er ødelagt? Jeg får nemlig intet startpip og det kommer ingenting på skjermen min. Det skyldes ikke overklokking og ide kablene står ordentlig i. Riktig vei også. Skjermkortet er det heller ingenting galt med. Værså snill å hjelpe meg! Lenke til kommentar
Xizor Skrevet 22. desember 2001 Del Skrevet 22. desember 2001 Dette er visst noe som skjer på flere systemer. Prøv å holde reset-knappen inne i noen sekunder når det stopper opp. Gjenta et par ganger hvis det ikke hjelper. Ellers har jeg ingen råd. Lenke til kommentar
danilovic Skrevet 22. desember 2001 Del Skrevet 22. desember 2001 Prøv å trekke ut og inn alle kablene. Det hjelper på meg. Lenke til kommentar
Blitzkrieg88 Skrevet 25. desember 2001 Del Skrevet 25. desember 2001 cpuen kan sitte løst Lenke til kommentar
Lurifaksen Skrevet 25. desember 2001 Del Skrevet 25. desember 2001 Sjekk at RAM'en står skikkelig... Lenke til kommentar
Gega Skrevet 26. desember 2001 Del Skrevet 26. desember 2001 On 2001-12-22 19:07, stor_gutt_87 skrev: Jeg lurer på om hovedkortet mitt er ødelagt? Jeg får nemlig intet startpip og det kommer ingenting på skjermen min. Det skyldes ikke overklokking og ide kablene står ordentlig i. Riktig vei også. Skjermkortet er det heller ingenting galt med. Værså snill å hjelpe meg! Fortell litt om oppsettet ditt... det er letttere å hjelpe da Lenke til kommentar
Milla Skrevet 26. desember 2001 Del Skrevet 26. desember 2001 Når du har sjekket ut alle tipsene du har fått, så kan du sjekke om skjermkortet står skikkelig i - dytt det godt ned hele veien. En vesentlig ting: Hva var det siste du gjorde før problemet oppsto? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå