dynamic Skrevet 12. mars 2007 Del Skrevet 12. mars 2007 (endret) Emnetittelsen sier det meste. Jeg skal kanskje kjøpe et brukt objektiv og da får jeg med et polariseringsfilter og et skylite filter. Men jeg vet ikke hva et skylite filter er. Jeg har søkt på forumet her, google, og wikipedia. Hva slags funksjon har filteret? EDIT: Jeg har funnet ut hva det er. Så tråden kan slettes. Endret 12. mars 2007 av dynamic Lenke til kommentar
Pingla Skrevet 12. mars 2007 Del Skrevet 12. mars 2007 EDIT: Jeg har funnet ut hva det er. Så tråden kan slettes.Kanskje det er andre som kunne ha glede av det du har funnet ut?Hadde vært hyggelig om du heller hadde fortalt det. Lenke til kommentar
engekri Skrevet 12. mars 2007 Del Skrevet 12. mars 2007 Skylight-filtere øker bittelitt kontrast og gir bittelitt mer farger mao. har det ingen funksjon på digitale bilder hvor det er lettere å gjøre slikt i ettertid. SL. kan brukes tilsvarende som et UV-filter som beskyttelse. Lenke til kommentar
dynamic Skrevet 13. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 13. mars 2007 EDIT: Jeg har funnet ut hva det er. Så tråden kan slettes.Kanskje det er andre som kunne ha glede av det du har funnet ut?Hadde vært hyggelig om du heller hadde fortalt det. 8140487[/snapback] Det var litt dumt av meg ja, men nå har engekri allerede fortalt hva det er. Lenke til kommentar
anderfo Skrevet 13. mars 2007 Del Skrevet 13. mars 2007 At du ikke fant svar så enkelt skyldes nok at det skrives "skylight" og ikke "skylite". Men nå har du nok funnet ut av det Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå