Gå til innhold

Hvilket spill tror du vil SKUFFE mest i 2007?

Anbefalte innlegg

Tviler sterkt på at AoC kommer til å skuffe da dette er prestisjeprosjektet til Funcom. Ja, forventningene er skyhøye og fallhøyden deretter men som sagt utsetter de det av klokskap. De vil nok unngå å lansere for tidlig som med AO, og at utviklerne ønsker å polere litt ekstra og sørge for en gjennomført spillopplevelse vitner bare om at Funcom tar gamerne seriøst! Går selv og teller dager frem til launch og kan nesten ikke vente... All honnør til Funcom som er ute etter å revolusjonere sjangeren og satse på nyvinninger!

Hvis AoC innfrir til forventningene er det Stor fare for at jeg ikke blir tilgjengelig neste vinter... :blush: Potensialet for skuffelse er altså enormt her i gården...meeen, det får bare ikke skje! Siden SOE ødela Star Wars Galaxies MÅ AoC bli det neste store! (WoW: Nei takk!)

Crysis er et annet spill som ser ut til å rocke. Spørs nok om jeg i det hele tatt får tid til det hvis AoC blir vanedannende, noen som sa hekta...? :whistle:

Frem mot okt-nov blir det en del God of War II, oppfølgeren til årets spill 2005 og etter min mening det nest beste spillet PS2 har kommet med!! (#1: MGS2:sons of liberty) Neste God Of War er en sikker vinner og tunga kommer nok til å henge løst når Kratos igjen går amok så blodspruten står! Heftig! :!: Gleder meg voldsomt og varmer for tiden opp med 1ern.. :cool: Skuffelsen uteblir garantert ettersom den herlige formelen fra forrige spill er beholdt!

My 2 cents

Endret av supra_pete
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Har bestilt C&C3:Kane Edt., men har ikke akkurat høye forventninger til det heller (ser mest fram til filmsekvensene med kane i spissen og selve historien).

8143812[/snapback]

Haha, tror egentlig det kjennetegner mange som har bestilt Kane Edition. Drit i spillet, vi vil ha Kane! :p

Er redd for at Spore kan skuffe hvis de gjør det for likt Sims. Sims spiller seg jo selv, og det er ikke så underholdene i lengden. Nå er også Spore et av de spillene som har mest blest rundt seg, og å innfri alle forventningene folk har til spillet vil bli en nesten umulig oppgave for Wright & Co.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...