Gå til innhold

Hvilket spill tror du vil SKUFFE mest i 2007?

Anbefalte innlegg

Hvilket spill tror du at DU vil bli mest skuffet over i år i forhold til forventninger/hype som er bygget opp? Uansett plattform.

Jeg var på vippen til å si S. T.A.L.K.E.R siden jeg har ventet meg grønn i 6 år, men jeg skjønte vel alt for 4 år siden at dette ikke gikk veien, så den dropper jeg. Super Mario Galaxy er en kandidat, ikke at mine egne forventninger er så høye, men det virker som at alle tror at fordi det er et Mariospill så blir det så bra. Dont think so. GTA 4 er en annen kandidat. Tror overhodet ikke dette vil gjøre susen og revolusjonere slik som GTA 3 en gang gjorde. Jeg tror det må mer til en pen grafikk og store byer til.

1. Hvert innlegg skal inneholde en begrunnelse for valgene av spill

2. Det er lov å utdype begrunnelse med mer enn en liten setning

3. En hver for flaming eller krangel godtas ikke, her holder vi en høflig tone

4. Brukere har forskjellig spillsmak, de må på ingen måte nevne samme spill som deg

5. Hold dere til emnet i tråden. Innlegg som går off-topic vil bli slettet (eller ikke)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg trur Spore blir kjedelig (om det kommer ut i år?). Mye av innholdet virker kult og profft, men for meg virker det som at det fort kan bli kjedelig. Litt som The Sims, masse som høres kult ut på papiret, men drit kjedelig når en speller det. Dog er det ikke alle som missliker Sims da, mange som liker det. Kan hende folk liker spore også, men jeg trur det kan bli kjedelig ganske fort.

Lenke til kommentar

S.T.A.L.K.E.R garantert. Vil nok ikke skuffe meg for jeg har ingen forhåpninger, men vet mange har det. Tror også en del av de første PS3-spillene skuffer litt, men sånn er jo alltid en launch.

Mario Galaxy og Super Smash Bros Brawl VET jeg blir bra, men kan fortsatt hende jeg sitter igjen med litt skuffelse siden forventningene er så enorme.

Lenke til kommentar

Faktisk ikke så mange spill som appelerer til meg om dagen. Ser ikke fram til noen spesielle spill, for øyeblikket (unntatt aoc). Stalker tror jeg blir en flopp så tror jeg dropper å kjøpe det. Har bestilt C&C3:Kane Edt., men har ikke akkurat høye forventninger til det heller (ser mest fram til filmsekvensene med kane i spissen og selve historien).

Akkurat nå sitter jeg med C&C: The First Decade og AOE II + exp. og storkoser meg. Gode, gamle og udødelige spill.

Endret av empatiy
Lenke til kommentar

Kanskje Killzone 2, hvis det kommer i år. Det første Killzone fikk dårlig kritikk verden over, og skuffet utrolig. At Killzone 2 har fått så mye hype er uten tvil på grunn av den fake traileren som ble vist på E3 i 2005. Nå har det kommet en ny trailer som kun er vist for pressen, og de er skuffet. Det jeg vil si er at Killzone 2 har fått utrolig mye hype på grunn av den første traileren, men det folk har glemt, er at eneren sugde, i tillegg til at den første traileren var pre-rendret.

Lenke til kommentar

Håper at Assassins creed ikke skuffer...

elsker sånne spill^^

Men trur neste Battlefield kan bli en skuffelse...=/

fordi det kommer sikkert til å bli en sience fiction eller "old Time" battleground som kan bli kjedlig...=/

Endret av Dracoknight
Lenke til kommentar

Ser på Metroid Prime 3 som en kandidat til denne tvilsomme æren. Jeg håper på den samme undrende og fantastiske følelsen fra 1'ern, men er redd for at über-1337-fps-super-kontrollene gjør at de drar en Metroid Prime Hunters istedet. Da blir jeg virkelig trist.

Jeg har også tro på at Fable 2 kommer til å falle litt. Tror ikke Peter klarer å dra i land den "elsk din hund"-greia skikkelig. Mulig det blir for ambisiøst og ender opp med å bli like kjedelig som Black&White.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6
CONAN definitivt. Det ble utsatt igjen. Det må være noen som ikke er fornøyd

8156917[/snapback]

Age of Conan du snakker om nå? Tipper det, for spillet Conan har vel ikke blitt utsatt.

Men tror nok det blir skuffende ja.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...