Gå til innhold

Half-Life: Gordon Freeman og prating


Gjest medlem-105082

Anbefalte innlegg

Gjest medlem-105082

Hva er det med Gordon Freeman og prating? Noen som vet hvorfor han aldri prater? Vil han i det hele tatt prate noen gang?

 

Kan godt virke som en meningsløs tråd, men jeg har alltid lurt på dette. Noen som vet?

Vennene til Gordon må jo se på han som utrolig usosial :p

Endret av medlem-105082
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

det er DU som er Gordon, hadde han hatt en stemme hadde det ødelagt stemningen med å tro at du er hovedpersonen, vertfall for meg, en rar stemme som hadde sagt noe helt annet en jeg hadde...

 

Sitter du ikke å snakker til Alexy gjennom HL2 du altså..?

Endret av Scorpioen84
Lenke til kommentar

ikke for å snakke dritt om splintercell (som er en utrolig kul serie) men det hadde ikke passet inn med Sam fisher stemme på gordon. "Ooh, jeg er så tøff, med mørk stemme n everything". Dog hadde det heller ikke hørt så bra ut med en pinglete lys stemme heller.

 

Jeg syns valve har satsa riktig ved å IKKE sette stemme på gordon. Samtidig når man tenker over det er det litt små creepy med en killer maniac med briller som går rundt og dreper i stumme. Heia Gordon.

Endret av DjLarsa
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Det er et virkemiddel som spillskaperne har tatt med for å skape riktig stemning og atmosfære for spilleren. Har ingenting med å gjøre om at Gordon er stum, asosial eller sjenert å gjøre.

 

Hadde man feks. lagd en Half-Life film ville Gordon Freeman selvsagt hatt en stemme.

Endret av AngryPolarBear
Lenke til kommentar
Det er et virkemiddel som spillskaperne har tatt med for å skape riktig stemning og atmosfære for spilleren. Har ingenting med å gjøre om at Gordon er stum, asosial eller sjenert å gjøre.

 

Hadde man feks. lagd en Half-Life film ville Gordon Freeman selvsagt hatt en stemme.

8220300[/snapback]

 

Har de vært snakk om en HL film??

Lenke til kommentar

Vore spekulasjon om det ja. Søker du litt på forumet kan du finne tråder om emnet.

 

 

Personleg betyr det ikkje noko for meg om Gordon har stemme eller ikkje. Vil ikkje seie at eg lev meg noko betre inn i spelet på den måten dei har gjort det no. Men dette er no eit val utviklarane har tatt, og eg håper dei vil halde på dette i framtidige spel.

Lenke til kommentar
Det er et virkemiddel som spillskaperne har tatt med for å skape riktig stemning og atmosfære for spilleren. Har ingenting med å gjøre om at Gordon er stum, asosial eller sjenert å gjøre.

 

Hadde man feks. lagd en Half-Life film ville Gordon Freeman selvsagt hatt en stemme.

8220300[/snapback]

 

Har de vært snakk om en HL film??

8240998[/snapback]

 

Det er alltid prat om filmatiseringer av populære og gode spill. Personlig håper og tror jeg at det aldri vil bli lagd en slik en. For å lage en god Half-Life film ville man måtte gjøre såpass store forandringer at det ikke ville føltes ut som spillet.

Endret av AngryPolarBear
Lenke til kommentar
Gjest medlem-105082

Er egentlig enig med dere at det er best at Gordon ikke prater. Synes selv det er ganske spennende :)

 

Og nei, jeg håper for all del det ikke kommer en HL film.

Lenke til kommentar

det blir så mye mindre cheesy-amerikansk uten stemmer, and i like it ;) Filmatisering hadde KANSKJE blitt jævlig bra, med RIKTIGE folk og at valve vurderer konsept og manus til slutt slik at det blir en skikkelig god film som man ikke glemmer så lett.

 

Men det er vel umulig nå til dags.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...