Mortings Skrevet 14. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 14. mars 2007 Er jo ikkeno som funker! Begynner og bli sinnsykt irritert!! Hva kan jeg gjøre. Som sagt så har jeg Engelsk versjon av Windows Xp Professional, og passordet inneholder bokstaven: Æ Er det no problem? Lenke til kommentar
TheGizmo Skrevet 14. mars 2007 Del Skrevet 14. mars 2007 Du kan jo prøve google da Første treff som jeg har brukt før er : http://www.petri.co.il/forgot_administrator_password.htm Og nei, det er ikke noe stress å bruke æøå i passord. Lenke til kommentar
Orochimaru Skrevet 14. mars 2007 Del Skrevet 14. mars 2007 Du kan jo Hacke litt =) Gå på youtube.com og finn en video der man lærer seg det.. Eller finn en passord cracker. =) Lenke til kommentar
Mortings Skrevet 14. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 14. mars 2007 Du kan jo Hacke litt =) Gå på youtube.com og finn en video der man lærer seg det.. Eller finn en passord cracker. =) 8155381[/snapback] Passord cracker? Hvordan funker den? eller hvor får man det Lenke til kommentar
TheGizmo Skrevet 14. mars 2007 Del Skrevet 14. mars 2007 http://www.petri.co.il/forgot_administrator_password.htm 8154973[/snapback] Passord cracker? Hvordan funker den? eller hvor får man det 8156452[/snapback] Lenke til kommentar
robin1379 Skrevet 15. mars 2007 Del Skrevet 15. mars 2007 (endret) har et problem!Jeg kommer ikke inn på brukeren min på windows. Når jeg skulle bytte passord så skreiv jeg feil, eller jeg trur jeg! det funker hvertfall ikke.. Hva gjør jeg? Morten 8139523[/snapback] har du prøvd sikkermodus eller har du passord på administrator brukeren der for og gå inn i sikkermodus trykker du f8 når du starter maskina kommer du inn på administrator brukeren der kan du fjerne eller endre passordet Endret 15. mars 2007 av robin1379 Lenke til kommentar
Mortings Skrevet 15. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 15. mars 2007 har et problem!Jeg kommer ikke inn på brukeren min på windows. Når jeg skulle bytte passord så skreiv jeg feil, eller jeg trur jeg! det funker hvertfall ikke.. Hva gjør jeg? Morten 8139523[/snapback] har du prøvd sikkermodus eller har du passord på administrator brukeren der for og gå inn i sikkermodus trykker du f8 når du starter maskina kommer du inn på administrator brukeren der kan du fjerne eller endre passordet 8158986[/snapback] Jeg kommer inn i sikkerthetsmodus, og får opp en administrator konto! Men når jeg skal logge meg på den så må jeg ha passord. har prøvd alt. Administrator,Admin,ADMINISTRATOR,administrator, har også prøvd blank! Det er ikkeno som funker.. Hjeeeelp Lenke til kommentar
robin1379 Skrevet 15. mars 2007 Del Skrevet 15. mars 2007 har et problem!Jeg kommer ikke inn på brukeren min på windows. Når jeg skulle bytte passord så skreiv jeg feil, eller jeg trur jeg! det funker hvertfall ikke.. Hva gjør jeg? Morten 8139523[/snapback] har du prøvd sikkermodus eller har du passord på administrator brukeren der for og gå inn i sikkermodus trykker du f8 når du starter maskina kommer du inn på administrator brukeren der kan du fjerne eller endre passordet 8158986[/snapback] Jeg kommer inn i sikkerthetsmodus, og får opp en administrator konto! Men når jeg skal logge meg på den så må jeg ha passord. har prøvd alt. Administrator,Admin,ADMINISTRATOR,administrator, har også prøvd blank! Det er ikkeno som funker.. Hjeeeelp 8160260[/snapback] prøv dette leste i hjemme pc for en studsiden at det skulle funke du må brenne det in på en cd og settte det i når du kommer til logg in eller starta opp pcen med cden i Lenke til kommentar
Mortings Skrevet 15. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 15. mars 2007 (endret) Du kan jo prøve google da Første treff som jeg har brukt før er : http://www.petri.co.il/forgot_administrator_password.htm Og nei, det er ikke noe stress å bruke æøå i passord. 8154973[/snapback] Men gjør det noe og bruke ÆØÅ i engelsk windows? Endret 15. mars 2007 av Morten92 Lenke til kommentar
robin1379 Skrevet 19. mars 2007 Del Skrevet 19. mars 2007 Du kan jo prøve google da Første treff som jeg har brukt før er : http://www.petri.co.il/forgot_administrator_password.htm Og nei, det er ikke noe stress å bruke æøå i passord. 8154973[/snapback] Men gjør det noe og bruke ÆØÅ i engelsk windows? 8164704[/snapback] har du prøvd back track det jeg linka til Lenke til kommentar
mkon Skrevet 19. mars 2007 Del Skrevet 19. mars 2007 Prøv å bruk de programmene som er linka til her, da kan du resette passordet og sette nytt så slipepr du slite mer med det. Og ja, man kan bruke æøå, hadde "påsa" som passord og det funka fint Lenke til kommentar
Imsvale Skrevet 20. mars 2007 Del Skrevet 20. mars 2007 Sørg for at du har riktig (norsk) tastaturoppsett når du skriver inn passordet. Trykk ALT+SHIFT for å bytte mellom oppsett. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå