Stubbekropp Skrevet 12. mars 2007 Del Skrevet 12. mars 2007 Hallo. Jeg har et MERKELIG spørsmål og stille; Noen tips til hvordan jeg kan "høvle" ned lårene og leggene mine? Dere skjønner: Lårene og leggene mine har alltid vært slik; store og muskuløse, uten at jeg trener det spor. Med untak 4km fram og tilbake om sommeren. Problemet er at de får meg til og se uproposjonert ut. Vi snakker skøyteløper stil. Tips? Lenke til kommentar
Tygg3n Skrevet 12. mars 2007 Del Skrevet 12. mars 2007 Tren musklene på resten av kroppen ^^ Lenke til kommentar
Stubbekropp Skrevet 12. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 12. mars 2007 Tren musklene på resten av kroppen ^^ 8139707[/snapback] Jeg har ikke lyst, jeg hater og trene D: Men om nødvendig trener jeg leggene og lårene VEKK. Har prøvd, men de ble bare større T_T Hesteben er ikke gøy. Lenke til kommentar
Szmekken Skrevet 12. mars 2007 Del Skrevet 12. mars 2007 (endret) Kjøp en slik, en flaske Jack Daniels, samt et par pakker Ibux, så er det bare å høvle ivei. Neida, som nevt over, tren muskler over det hele. Tror hvertfall det er den enkleste måten å se mer "proposjonert" ut på. Endret 12. mars 2007 av Jorchi Lenke til kommentar
Stubbekropp Skrevet 12. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 12. mars 2007 Kjøp en slik, en flaske Jack Daniels, samt et par pakker Ibux, så er det bare å høvle ivei. Neida, som nevt over, tren muskler over det hele. Tror hvertfall det er den enkleste måten å se mer "proposjonert" ut på. 8139889[/snapback] Må jeg virkelig starte med push ups og situps? D: Eller, hmm. 3 uker på vann og gulerøtter Lenke til kommentar
Tommy T Skrevet 12. mars 2007 Del Skrevet 12. mars 2007 Eller, hmm. 3 uker på vann og gulerøtter Spørs hvor godt du har av det... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå