NothinDoin™ Skrevet 12. mars 2007 Del Skrevet 12. mars 2007 Hei! Jeg fikk Tom Clancy's Rainbow Six Vegas til bursda'n , men kan ikke spille det! Har innstalert det , men når jeg går inn på det kommer det de "reklame" greiene også loader den. Når den er ferdig med å loade , går den rett ut av spillet og etter det sjer det ikke'no!?! Noen som vet hva det kan være?(PS: pc'n takler Oblivion) Lenke til kommentar
Beej80 Skrevet 12. mars 2007 Del Skrevet 12. mars 2007 Hei Dette spillet er fra Ubisoft, sant. De har tidligere benyttet seg av Starforce eller hva nå den styggedommen heter. Starforce NEKTER deg å kjøre spillet, og avslutter det UTEN advarsel om HVA som er grunnen til det dersom Daemon Tools er installert på maskinen din. Helt uavhenging om det er i bruk eller ikke. Vet ikke om det samme gjelder for Alcohol 120%, men antar det. Så jeg tenker du vil komme langt ved å avinstallere Daemon Tools. Mvh, Beej80 Lenke til kommentar
NothinDoin™ Skrevet 17. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 17. mars 2007 Okei Skal se om jeg finner det ^^, Lenke til kommentar
NothinDoin™ Skrevet 17. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 17. mars 2007 Hen ligger det? Lenke til kommentar
SiBC Skrevet 17. mars 2007 Del Skrevet 17. mars 2007 Hvor Deamon tools ligger? antagelig inne i C:\Programfiler inne i mappa finner du en uninstall programfil Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå