_Glory_Host Skrevet 12. mars 2007 Del Skrevet 12. mars 2007 Hei! Driver å lager et utkast til en side: Laget i Nord Css-fila Som dere ser så går ikke sidebarene helt ned. Jeg forstår ikke hvorfor det ikke fungerer.. Kan noen finne feilen? Har leita lenge, men klarer det rett og slett ikke... Takk for all hjelp! Lenke til kommentar
Kagee Skrevet 12. mars 2007 Del Skrevet 12. mars 2007 Jeg er ikke sikker på hvilken DIV den innringende marginen hører til, og hvis jeg er skikkelig uheldig, er det bare en designglitch i Opera. Men den kan kanskje ha noe med problemet å gjøre. Lenke til kommentar
_Glory_Host Skrevet 12. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 12. mars 2007 Jeg er ikke sikker på hvilken DIV den innringende marginen hører til, og hvis jeg er skikkelig uheldig, er det bare en designglitch i Opera. Men den kan kanskje ha noe med problemet å gjøre. 8139417[/snapback] jeg kjører brannrev Lenke til kommentar
Kagee Skrevet 12. mars 2007 Del Skrevet 12. mars 2007 Jepp - men dette er i en av Bjørvika's feilsøkningsmodus - det ser ut som om du har en div som inkapsler begge sidediv'ene - eventuelt er det en glitch i representasjonen. Som sagt. Lenke til kommentar
_Glory_Host Skrevet 12. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 12. mars 2007 Jepp - men dette er i en av Bjørvika's feilsøkningsmodus - det ser ut som om du har en div som inkapsler begge sidediv'ene - eventuelt er det en glitch i representasjonen. Som sagt. 8140063[/snapback] Har en hoved-div, med alt inni. Ingen spesiell div for de to nei.. Lenke til kommentar
_Glory_Host Skrevet 13. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 13. mars 2007 Oppdaga nå at sidebaren er alltid like høyt som høyden på browservinduet! Hvis du lager det mindre ser du at de blir mindre... :S forstår ikke noe... Lenke til kommentar
pakke Skrevet 13. mars 2007 Del Skrevet 13. mars 2007 height:100%; regnes ut fra viewport, altså høyden av browservinduet. Et kjapt søk foreslår denne løsningen, og det finnes en masse artikler om det rundt om kring. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå