shaokahn Skrevet 11. desember 2002 Del Skrevet 11. desember 2002 Av en eller annen grunn fungerer ikke DVD-romen jeg har i maskinen. Den er av typen Pioneer DVD-103. Samma om jeg prøver med en CD eller DVD får jeg samme feilmelding: "Det er ingen Windows 2000-kompatible DVD-dekodere installert på dette systemet. En DVD-dekoderenhet eller -programvare er nødvendig for å spille av filmer (en DVD-stasjon i seg selv er ikke nok)." Spilleren fungerte fint under andre Windows-versjoner. Har leita nettet rundt for å finne en DVD-dekoder eller driver til spilleren, men er ikke sikker på hva jeg skal leite etter! Er det noen som kan hjelpe meg? Lenke til kommentar
Admin'c Skrevet 11. desember 2002 Del Skrevet 11. desember 2002 Trokke du trenger en ny driver, men jeg vet ikke. Dekoder er jo det type program som spiller av f.eks. divx filmer og *.ogg musikk. Prøv en dekoder fra netttet Lenke til kommentar
viggo Skrevet 11. desember 2002 Del Skrevet 11. desember 2002 prøv å installere standarddriveren på nytt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå