KVITBERGET Skrevet 12. mars 2007 Del Skrevet 12. mars 2007 Får ikke kjørt defrag. når jeg prøver får jeg denne mld. Diskdefragmentering har oppdaget at Chkdsk er planlagt å kjøre på volumet (C:). Kjør Chkdsk /f. Har prøvd i sikkermodus, har prøvd Chkdsk i mange varianter, det ligger ingenting under planlagte oppgaver. Kan noen hjelpe meg.????? Lenke til kommentar
johome Skrevet 12. mars 2007 Del Skrevet 12. mars 2007 (endret) Jeg kan ikke hjelpe deg med det . Jeg har sluttet å bruke defragmenteringen i windows , og har heller begynt å bruke IObit SmartDefrag som er mye bedre. Endret 12. mars 2007 av johome Lenke til kommentar
KVITBERGET Skrevet 12. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 12. mars 2007 Jeg kan ikke hjelpe deg med det .Jeg har sluttet å bruke defragmenteringen i windows , og har heller begynt å bruke IObit SmartDefrag som er mye bedre. 8139388[/snapback] Har lastet ned, instalert og kjører det nå. Funker som f**. Tuse takk. Lenke til kommentar
johome Skrevet 12. mars 2007 Del Skrevet 12. mars 2007 Bra , jeg bruker omfattende defragmentering 1-2 ganger i uken . Dessuten har jeg fått den til å ikke starte opp med Windows , fordi jeg fant ut at den stjeler ressurser (ctrl-alt del). Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå