bergetun Skrevet 11. desember 2002 Del Skrevet 11. desember 2002 Lurer paa om det er mulig aa flashe en Australsk Nokia 6310 slik at jeg kan faa Meny'er paa Norsk osv .. Lenke til kommentar
Lurifaksen Skrevet 11. desember 2002 Del Skrevet 11. desember 2002 Det er mulig, men utstyret koster omtrent 2000 kr. Du kan sikkert få et Nokia verksted til å gjøre det for deg litt billigere... Lenke til kommentar
Jankee Skrevet 11. desember 2002 Del Skrevet 11. desember 2002 Det skal ikkje vere noko problem. men det koster, EMTS trur eg tar 200-300 for det. Under argumentasjonen at mobiler med ein annan språk-pakke enn den nordiske ikkje går under deira service-reglar eller noko slikt. mvh JanEirik Lenke til kommentar
bergetun Skrevet 12. desember 2002 Forfatter Del Skrevet 12. desember 2002 Er dette noe alle nokia verksted kan gjoere ? Hva med firmwaren som skal flash'es inn paa mobilen, kan jeg laste den ned selv ? Jeg lurer litt paa aa se om jeg kan faa noen her nede (I australia) til aa flashe den for meg, men da maa jeg vel skaffe Firmwaren selv. Lenke til kommentar
PIIIpower Skrevet 12. desember 2002 Del Skrevet 12. desember 2002 Det tror jeg ikke er så enkelt. autoriserte NOKIA reperatører har tilgang til alskens over nett. Lenke til kommentar
Lurifaksen Skrevet 12. desember 2002 Del Skrevet 12. desember 2002 Hvis du går til et Nokia verksted, har de selvsagt språkpakken. Det samme gjelder eventuelle andre som har utstyr til å flashe DCT-4. Firmware følger alltid med eller er tilgjengelig på websiden til produsenten. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå