knutigro Skrevet 12. mars 2007 Del Skrevet 12. mars 2007 Hei, Plutselig har telefonhöytaleren i min k810i sluttet å fungere. Når jeg får en samtale må jeg slå på höytaleren ut, og snakke så alle kan höre. Det fungerer fortsatt. Noen andre med lignende problem? Kjöpte telefonen for under ett år siden på el-kjöp. Dette er vel noe som skal gå på garantien? mvh knut Lenke til kommentar
mortengutt Skrevet 12. mars 2007 Del Skrevet 12. mars 2007 Hei, Plutselig har telefonhöytaleren i min k810i sluttet å fungere. Når jeg får en samtale må jeg slå på höytaleren ut, og snakke så alle kan höre. Det fungerer fortsatt. Noen andre med lignende problem? Kjöpte telefonen for under ett år siden på el-kjöp. Dette er vel noe som skal gå på garantien? mvh knut 8139125[/snapback] Nå blander du telefon. Mener du K800? Eller W810? K810 kommer ikke før i mai og er oppfølgeren til K800 Lenke til kommentar
knutigro Skrevet 12. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 12. mars 2007 Ja takk, slik var det ja, - k800i. Fortsatt samme problem... knut Lenke til kommentar
Loko Skrevet 12. mars 2007 Del Skrevet 12. mars 2007 Såfremt skaden ikke har oppstått som følge av ytre påførte skader eller fukt så vil dette mest sannssynlig gå på garantien. Garantien på SE telefoner er 2 år. Ta med deg kvitteringen på kjøpet til elkjøp og lever den inn på service der. Du har da krav på en lånetelefon hvis service vil ta lengre tid enn 7 dager (noe den helt sikkert gjør), dog får du ikke en k800 i utlån men en enkel telefon du kan ringe og sende sms med. Servicetiden vil variere fra mellom 2-5 uker avhengig hvor mye verkstedene har å gjøre. Lenke til kommentar
PoMiland Skrevet 13. mai 2007 Del Skrevet 13. mai 2007 Hei, Plutselig har telefonhöytaleren i min k810i sluttet å fungere. Når jeg får en samtale må jeg slå på höytaleren ut, og snakke så alle kan höre. Det fungerer fortsatt. Noen andre med lignende problem? Kjöpte telefonen for under ett år siden på el-kjöp. Dette er vel noe som skal gå på garantien? mvh knut 8139125[/snapback] Hei!har akkurat samme problem!skjedde i går uten at telefonen var blitt utsatt for noen som helst skade. si ifra om du fant ut noen måte å fixe dette på, uten å måtte levere den inn!thnx Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå