EnokseN Skrevet 12. mars 2007 Del Skrevet 12. mars 2007 (endret) Fikk en ide om å modde et lite Q-Tec kabinett som jeg hadde liggende. Så jeg lagde en rask tegning i sketch up. Ideer: 7" display i front 12 cm vifte i front lage kabinette høyere plexiglass på siden og i front slot-in dvd-rom vannkjøling kom med ideer som kunne ha vært forandret, eller ting som har vært kult. tegnet i går på sketch up er ikke helt kjent med programmet enda, men det kommer seg vel sketch up bilde kom med kommentarer, både ris og ros Chieftec_90 Endret 12. mars 2007 av Chieftec_90 Lenke til kommentar
12Anonym12 Skrevet 12. mars 2007 Del Skrevet 12. mars 2007 Ser jo greit ut det.. Ikke helt min smak det med å lage den sån høyere..men men... Hvor mye penger har du tenkt til å bruke? Kanskje legge ut noen biler av kabinettet sån det er nå så kan vi komme med andre tips.. Lenke til kommentar
Hellemyr Skrevet 12. mars 2007 Del Skrevet 12. mars 2007 Hadde vert veldig fint om du la ut bilder av kabinettet sånn det ser ut nå i virkeligheten. Skal du ha noe mellom lcd og vifta ifront? dvd rom tipper jeg, noe mer? viftestyring? Vanntank? termometer? Lenke til kommentar
EnokseN Skrevet 12. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 12. mars 2007 kan legge ut et bilde i morgen:) Har ikke så alt for mye penger til modding, men jeg regner med at jeg skal bruke rundt 2K på kabinettet. Har nettopp startet med Sketch Up, så jeg er ikke så flink enda. Men jeg skal tegne det jeg skal i front. og btw så var det der et raskt tegning. Holder på å lage et bedre bilde. Lenke til kommentar
EnokseN Skrevet 12. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 12. mars 2007 et bilde av kabinettet, som jeg fant på nettet. Lenke til kommentar
12Anonym12 Skrevet 13. mars 2007 Del Skrevet 13. mars 2007 2k burde vel være mer en nok til modding da Du kunne jo prøve å skaffe sponsorer og =) Du kunne jo ta en titt her og her Det er også mange andre fine guider her på forumet også. Nå må du bare legge ut noen bilder av kabinettet innvendig og utvendig =) Mvh Espen Lenke til kommentar
EnokseN Skrevet 13. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 13. mars 2007 (endret) holder på å formatere nå, så det kommer ingen bilder opp i dag men fikser det til i morgen Mvh. Martin Endret 13. mars 2007 av Chieftec_90 Lenke til kommentar
12Anonym12 Skrevet 13. mars 2007 Del Skrevet 13. mars 2007 Okei =).... Kanskje du kan sote plexin som skal være på siden? Mvh Espen Lenke til kommentar
EnokseN Skrevet 13. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 13. mars 2007 Okei =).... Kanskje du kan sote plexin som skal være på siden? Mvh Espen 8147358[/snapback] det var ikke en dum ide kanskje jeg skal prøve med speilreflex på innersiden av døren, hva trur du om det? Lenke til kommentar
12Anonym12 Skrevet 13. mars 2007 Del Skrevet 13. mars 2007 Kan jo bli tøft det =) men ser man gjennom det i det hele tatt? =/.. Lenke til kommentar
EnokseN Skrevet 14. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 14. mars 2007 Kan jo bli tøft det =) men ser man gjennom det i det hele tatt? =/.. 8147762[/snapback] ikke vist jeg setter den på innersiden, så at man kan se inn men ikke at lyse lyser så mye ut men jeg skal se om jeg får fikset bilde av kabinette i dag Lenke til kommentar
Klekkus Skrevet 20. mars 2007 Del Skrevet 20. mars 2007 Kan jo bli tøft det =) men ser man gjennom det i det hele tatt? =/.. 8147762[/snapback] Med litt lys ser du mye lettere igjennom sotet plexi. Se for deg et sotet bilvindu Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå