oddflo Skrevet 12. mars 2007 Del Skrevet 12. mars 2007 Jeg har nylig installert XP Pro. Har videre opprettet to brukere, en med administratorrettigheter og en med bregrensede rettigheter. Begge kontoene har passord. Det merkelige er at når maskinen starter, logger den seg direkte på admininstratorkontoen, dvs. den som er innbygd i XP. For å få logga seg inn på en av brukerne, må jeg logge av. Først da kommer velkomstskjermen med valg av konto opp. Hvorfor stopper den ikke der ved oppstart? Lenke til kommentar
GeirGrusom Skrevet 12. mars 2007 Del Skrevet 12. mars 2007 Det er en automatisk inloggingsfunksjon i XP, ve dinstallering spør den om denne skal være på eller ikke. Jeg aner ikke hvordan man hverken skrur denne av eller på, siden jeg aldri har brukt den. Lenke til kommentar
Thorsen Skrevet 12. mars 2007 Del Skrevet 12. mars 2007 Kontrollpanel - Klassisk visning--Brukerkontoer--Endre måten en bruker logger inn på Lenke til kommentar
pmarius Skrevet 12. mars 2007 Del Skrevet 12. mars 2007 Du kan endre hvilken konto som skal pålogges under oppstart hvis du innstallerer TweakUI. Last den ned fra Microsofts sine sider. Søk etter Windows XP powertoys - TweakUI. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå