Breiker Skrevet 12. mars 2007 Del Skrevet 12. mars 2007 (endret) Hepp folkens. Jeg er på jakt etter en dvd. Fantasia 2000 er den jeg ettersøker. Den har gått ut av produksjon så jeg er nesten helt desperat. Digger disney og jeg bare må ha den filmen. Har letet i de fleste butikker i oslo området men finner den ikke. Noen som vet hvor jeg kan få i tak i en? f. eks webshop osv. fant den på ebay men skulle gjerne funnet den et sted litt "nærmere" På forhånd takk. Btw: er ikke interessert i boxen de har på dvdstrax.com. til ~604kr Endret 12. mars 2007 av Breiker Lenke til kommentar
Fisker Skrevet 12. mars 2007 Del Skrevet 12. mars 2007 Du har helt sikkert sett denne, men jeg linker til den likevel, just in case. Lenke til kommentar
Breiker Skrevet 13. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 13. mars 2007 har sett den.. har også satt meg på "overvåke produktet". Men siden den har gått ut av produksjon er den veldig lite sannsynlig at den kommer inn med det første Lenke til kommentar
tjalla Skrevet 13. mars 2007 Del Skrevet 13. mars 2007 Kikka innom QXL og du kan finne to annonser der. Noe stive priser men er man desp så er man desp.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå