Gå til innhold

X1650PRO 512MB DDR2 eller X1650XT 512MB DDR3

Anbefalte innlegg

HIS ATI Radeon X1650XT 512MB GDDR3, IceQ, AGPx8, "Turbo", 2xDVI/Tv-Out/HDCP, Retail eller burde jeg kjøpe HIS ATI RAdeon X1650PRO 512MB DDR2, IceQ, AGPx8, DVI/Tv-Out, Retail... hvem av dem burde jeg kjøpe med tanke på pris-ytelses forhold... jeg trenger vel ikke 2 DVI/Tv-Out det holder med en. dessuten har de like mye klokke frekvens o.l.?

Hva er GDDR3 og hva er DDR2? kan jeg ha begge to eller hva? :hmm::hmm::hmm::hmm::hmm:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Tror ikke det, for de har like mye kjerneklokkehastighet bare at x1650pro/xt har 512MB og kan overklokkes, men man kan ikke overklokke x1950Pro, ihvertfall ikke ATITool og x1950Pro har 256MB, men du tok vel  ikke det med i betraktning?

8138547[/snapback]

Kan skjønne jeg tok det med i betrakningen. ;)

Forskjellen i minne har lite å si, derimot så har x1950 en bedre arkitektur enn x1650 og vil yte mye bedre.

Uten at jeg har noen inngående kunnskap om akkuratt agp x1950 så blir jeg meget overrasket om ikke det også lar seg overklokke. Kan hende atitools ikke støtter det, men powerstrip, ati tray tools, eller rivatuner vil muligens kunne brukes...?

EDIT: Og hold deg til 1 tråd. Du har nå 4 forskjellige som handler om det samme bare på førstesiden. Du roter til forumet med dette her, alt kan diskuteres i samme tråd da det handler om det samme tema. Siden du ikke gidder å holde deg til forumets skikk og bruk så gidder ikke jeg å hjelpe deg noe mer :thumbdown:

Endret av un0kai
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...