Gå til innhold

Toshiba Satellite Pro lydproblem

Xavier

Anbefalte innlegg

Hallo

Jeg har en Toshiba Satellite pro 4600 som har hatt en merkelig lyd helt fra starten. Fra hodetelfon utgangen sender den konstant en regelmessig pipelyd, minner om en vekkerklokke med 3 raske pip og så stille en stund. I manualen nevnes det at dette kan skyldes "tilbakekopling", uten at jeg vet hva dette er (det refereres til et kapittel hvor det ikke står noe om dette i min manual). Er det noen som er kjent med problemet og vet råd?

Xavier

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg selger Tosihba maskiner og har akkurat maken maskin som du har nå. Min lager også pipelyder, jeg tror dette skyldes støy fra andre komponenter som lydkoret fanger opp. Alt sitter jo utrolig tett inni der.

Det er bare til hodetelefoner jeg får sånn støy, ikke når jeg kobler lyden til en TV eller en stereo.

Har ingen løsning på dette, jeg ville ha ringt Toshiba Norge og hørt om de har vært borti problemet.

Prøv Scribona i Oslo, de er distributør av Tosihba i Norge.

Telcontar

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Jeg driver med service på bærbar.

Dette problemet kan komme av jorings-problem inne i PC, rundt lydkort. I mange bærbare er det et ekstra kort som er for lyd og muse-peker. Er ikke sikker på hvorden det er i din modell med et er andre modeller fra både Toshiba, Compaq og Dell. (Litt gamle modeller i alle fall. (Pentium 90 og oppover til Pentium II)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...