AndersT2 Skrevet 12. mars 2007 Del Skrevet 12. mars 2007 Jeg har en Toshiba HD-XE1 HD DVD spiller, og denne kan man kople oppimot nettet for å hente oppdateringer, og senere interaktivitet på platene. Men jeg får ikke min på nettet. Kabelen jeg bruker er til vanlig i bruk på min HTPC, og funker på nett via NextGentel sin router/switch (En Speedtouch 546 hvis jeg ikke husker feil). Når jeg stiller inn HD-DVD spilleren, så setter jeg DHCP til ON, slik at den skal hente innstillingene automatisk fra router. Jeg får IP adresse og SUBnet Mask, men ikke Gateway Jeg kan plotte dette inn selv også, men jeg vet ikke gateway nummeret. Noen som kan hjelpe? Lenke til kommentar
JohndoeMAKT Skrevet 12. mars 2007 Del Skrevet 12. mars 2007 Gateway blir normalt sett routerens IP. Om spilleren får IP 10.0.0.55 mens routeren har IP 10.0.0.1 setter du gateway til 10.0.0.1. Lenke til kommentar
AndersT2 Skrevet 12. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 12. mars 2007 Gateway blir normalt sett routerens IP. Om spilleren får IP 10.0.0.55 mens routeren har IP 10.0.0.1 setter du gateway til 10.0.0.1. 8138408[/snapback] Det var det jeg trodde, men det hjalp ikke når jeg testet. Får prøve igjen. Det er jo rart at andre får spilleren på nettet. Jeg tror dette faktisk er ett problem med abonnenter av NGT Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå