LucarioX Skrevet 12. mars 2007 Del Skrevet 12. mars 2007 (endret) http://www.gameroobie.net/art/2007/5157.htm Håper på mye mere avansert sverd system jeg. Så sverdet går der Wii-moten går. Hva med dere? Endret 12. mars 2007 av Lyn Lenke til kommentar
Szmekken Skrevet 12. mars 2007 Del Skrevet 12. mars 2007 Det ville vært veldig morsomt ja, vi får satse på det. Men da må det være mye bedre gjennomført enn til nå i Wiis korte historie. Ikke det at jeg noen gang har tvilt på vår mann Miyamoto da Lenke til kommentar
Bear^ Skrevet 12. mars 2007 Del Skrevet 12. mars 2007 Som det så fint ble sagt i restrospective til Gametrailers "Zelda 2 was nothing as the fans had expected, but then again no Zelda game is". Uansett hva vi får, om det er life sim Zelda eller ikke, så tror jeg Zelda til Wii blir ufattelig morsomt. Har fremdeles igjenne å spille et Zelda spill som skuffer meg. Lenke til kommentar
Matsini Skrevet 12. mars 2007 Del Skrevet 12. mars 2007 Det ligger store muligheter i kontrollen ja Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå