Gå til innhold

Får ikke starta Rainbow Six Vegas!

Anbefalte innlegg

Men desverre trådstarter, skjermkortet ditt har ikke PS3.0 og derfor får du ikke spillt RS6:Vegas, jeg måtte også oppgradere mitt X800XT kort for å kunne kjøre det også ;) Kjøpte meg bare ett 8800GTS jeg :)

8202166[/snapback]

Som jeg sa i forumet , jeg er ingen pc expert..Kan du forklare tydligere?

8202880[/snapback]

Det er vel egentlig ganske tydelig forklart over, er det ikke? Men ok, her kommer det med teskje.

Din pc har nå et skjermkort som kun støtter pixleshader 2.0. Rainbow 6: Vegas krever skjermkort som har støtte for den oppdaterte versjonen, altså pixleshader 3.0. Dette var støttet hos Nvidia sine kort (Nvidia = Skjermkort produsent, blant annet) Men ATI (En annen skjermkort produsent) var litt senere ute med dette. Såvidt jeg husker er det ATI serien opp til X850XT som ikke har støtte for PS2.0

Det fyren over sier er at han måtte bytte ut sitt skjermkort som ikke hadde støtte for PS2.0 med et som hadde det, altså et GeForce 8800GTS (Et av markedets bedre skjermkort nå for tiden)

Så, derfor må du enten oppgradere skjermkortet i din pc, eller bytte spillet.

Hjalp dette?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Så vidt jeg vet er Vegas ganske krevende. det hele kommer ann på hvilke grafikkinstillinger du vil spille på, oppløsning, detaljenivå, og ikke minst hvilken type flyt du synes er akseptabel (slideshow vs behagelig flyt i grafikken).

Fra en review:

However, the motion blur effect and pretty graphics sometimes lag the game, and I’m puzzled by the fact that my gun moves slowly, especially when firing, even though my computer is pretty high-end. ( Specifications at the bottom of this post. )

*snip*

System Specs:

Intel Pentium D 930 3.00GHz, 2X2MB L2 Cache ( The recommended requirements for Vegas is 3.5GHz! )

2048MB RAM

Nvidia GeForce 7600GS 512MB

250GB 7200RPM Serial ATA Hard Drive

p.s. If you plan to buy this game, please make sure your system specifications are comparable to the author’s, and your graphics card supports Shader Model 3.0.

I mine øyne er du best tjent med f.eks en E6600 lettere overklokket, evt en E6300 enda litt mer klokket :p

2GB ram og ett Geforce 7950 eller Radeon X1950 eller over? er jeg far off nå?

selvsagt er ett Geforce 8800GT(S eller X) ett enda bedre valg da...

Lenke til kommentar

jaja, det er jo ubi soft da... er ikke akkurat noen nyhet at de har problemer med kvalitetskonroll og patching av spill

De er verre enn EA på det punktet. Er det ikke UBI folk vurderer Class action lawsuit mot p.g.a. manglende oppfølging av spillene deres? forbrukere føler seg rett og slett snytt av å kjøpe buuugy spill også ikke få patcher som fikser opp ting etterpå.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...