Don Juan Skrevet 12. mars 2007 Del Skrevet 12. mars 2007 (endret) SpeedFan forteller meg at Remote Temp (noe som jeg tror er chipset temperaturen på hovedkortet... eller?) er på 54 grader når maskinen idler. Er dette mye? Altså for mye? Edit: nå på 54 grader idle. Etter at jeg hadde spilt i 10-15 minutter var Remote Temp (chipset på HK som jeg tror det er) på 90C! Endret 12. mars 2007 av Naitsan Lenke til kommentar
Pozzolan Skrevet 12. mars 2007 Del Skrevet 12. mars 2007 Var litt mye det ja. Er det mye støv i pcen? Lenke til kommentar
Don Juan Skrevet 12. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 12. mars 2007 (endret) Nei, støvsuger ganske jevnlig. Gjorde det nettopp forresten. Så er støvfritt. Men chipset vifta har tatt kvelden, (som er på ca 2,5cm i diameter) men jeg mekket opp en løsning med en 8cm vifte. Den blåser jo mye mer. Men den blåser på kjøleribba på chipsettet nå, altså den trekker ikke luft.. tenkte at dette var mest effektivt å la den blåse på den? Endret 12. mars 2007 av Naitsan Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå