eppis Skrevet 12. mars 2007 Del Skrevet 12. mars 2007 jeg lurer og sette opp en Linux maskin som HTCP/ media pc og lurer på det beste programmet til dette.. er interessert i folks erfaringer med Linux som HTPC.. eneste jeg har kommet over så langt er MythTV men dette passer ikke helt for meg da jeg ikke skal spille tv på PCn vertfall ikke med det første.. muligens jeg skaffer meg et TV kort senere.. men i første omgang musikk og film.. Lenke til kommentar
kyrsjo Skrevet 12. mars 2007 Del Skrevet 12. mars 2007 myth kan da brukes uten tv-kort au? Lenke til kommentar
eppis Skrevet 12. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 12. mars 2007 jeg regna med det jeg og... men jeg lurte på om brukerne på forumet hadde vert borti fokjellige programer som kansje kunne brukes og jeg er veldig intrisert i tilbake spill fra noen som har satt opp de forskjellige programene blandt annent MythTV og hvordan det fungerer.... Lenke til kommentar
Skinney Skrevet 12. mars 2007 Del Skrevet 12. mars 2007 eneste gode alternativene der ute er freevo og mythtv, og av de er myth best IMHO.... Lenke til kommentar
Marsan Skrevet 12. mars 2007 Del Skrevet 12. mars 2007 (endret) Ikke testa men Elisa ser fet ut.. Edit: Ser ut som om det ikke er et helt ferdig prosjekt enda da. Endret 12. mars 2007 av Marsan Lenke til kommentar
olear Skrevet 12. mars 2007 Del Skrevet 12. mars 2007 GeeXboX er også et bra alternativ. http://geexbox.org/en/index.html Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå