Hagr Skrevet 12. mars 2007 Del Skrevet 12. mars 2007 Hei! Jeg har et ikon på skrivebordet (File Manageren til Sony Ericsson) og har lyst til å fjerne dette. Finnes det noen tools til dette? skulle gjerne hatt det. På forhånd takk Harald Lenke til kommentar
Semikolon Skrevet 12. mars 2007 Del Skrevet 12. mars 2007 går ikkje det an å høgreklikke og fjern fra skrivebord eller slett elle lignande? det har gått på alle slike ikon eg har vore utsett for. tilogmed microsoft sine Lenke til kommentar
Pingla Skrevet 12. mars 2007 Del Skrevet 12. mars 2007 Er du kjent med redigering i registeret? Start regedit og gå til banen: HKEY_LOCAL_MACHINE/Software/Microsoft/Windows/Current Version/Explorer/Desktop/Name Space Klikk på nøklene som ligger der til du finner den som viser 'Sony Ericsson File Manager' som Data-verdi i det høyre bildet. Antar nøkkelen heter noe slikt som {A5110426-177D-4e08-AB3F-785F10B4439C}, slett denne, avslutt regedit og klikk F5 når skrivebordet er aktivt. Nå bør ikonet være der det hører hjemme. Lenke til kommentar
Hagr Skrevet 12. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 12. mars 2007 Jeg elsker deg Tusen takk (vil du gifte deg med meg?) Lenke til kommentar
Pingla Skrevet 12. mars 2007 Del Skrevet 12. mars 2007 Jeg elsker deg Tusen takk (vil du gifte deg med meg?) Ehhh, ellers takk! Lenke til kommentar
Hagr Skrevet 12. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 12. mars 2007 hehe ikke misforstå.... eller jaja... du skjønner hva jeg mener... Har irritert meg over det ***** ikonet i mange uker skjønner du... fikk bare litt utbrudd Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå