Mister t Skrevet 12. mars 2007 Del Skrevet 12. mars 2007 Jeg fant ikke noe annet sted å poste denne, men jeg har tenkt å kjøpe en kompressor. Det jeg lurer på er om jeg bør kjøpe en kvalitets vare, eller om jeg klarer meg med en fra f.eks. europris? Jeg skal bruke den til lettere mekking på bil. Hvis noen har peiling, så kan de jo også fortelle hva som skiller en god og en "dårlig" kompressor. Takker for alle svar. Lenke til kommentar
Semikolon Skrevet 12. mars 2007 Del Skrevet 12. mars 2007 (endret) europris til 249,90 elns? neeeh, eg ville sjekka prisar på merkevare først. er det overkommelig pris må det vere det beste du trenger jo ikkje en veldig stor kompressor.... en dårlig kompressor, som eg vil tru du får fra europris varer ikkje like lenge som en god kompressor, som med alt anna elektrisk verktøy. det er forskjell på best tools batteridrill til 249kr og hilti batteridrill til 2490 + batteri + lader til omtrent samme pris edit: ikkje det at du må ut med 5000 for kompressor. du skal nok komme et stykke med 1500-2000 vil eg tru.. har du motek butikk der du bur? stikk innom der og spør. du vil nok ha en av type liten, 1,5-2hk uten olje Endret 12. mars 2007 av Semikolon Lenke til kommentar
Mister t Skrevet 12. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 12. mars 2007 Jeg er ute etter en som iallefall kan drive en muttertrekker til å skifte hjul og liknende, men det er vel den som krever høyest trykk hvis jeg har forstått rett. Noen som vet hvor mange bar en muttertrekker krever? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå