olek21 Skrevet 12. mars 2007 Rapporter Del Skrevet 12. mars 2007 Er det noen som har forslag til en en brunkrem som ikke gjør deg orange og som er lett å påføre? Lenke til kommentar
DNA Skrevet 12. mars 2007 Rapporter Del Skrevet 12. mars 2007 Ta solarium istedet. . . Lenke til kommentar
olek21 Skrevet 12. mars 2007 Forfatter Rapporter Del Skrevet 12. mars 2007 Ta solarium istedet. . . 8138528[/snapback] Var ikke det jeg spurte om Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 12. mars 2007 Rapporter Del Skrevet 12. mars 2007 Dior sin er relativt bra. Så vidt jeg husker har de både matt og glossy. Lenke til kommentar
macciato Skrevet 12. mars 2007 Rapporter Del Skrevet 12. mars 2007 altså...hvis du har problemer med brunkremene så lover jeg deg du kommer til å bli fornøyd med foundation (ikke brunkrem) fra parfymeriet ditt...Esthetique har veldig bra utvalg. Jeg ville satsa på Clarins produkter som jeg selv bruker, og er kjempefornøyd med. holder hele dagen, dekker urenheter, og får huden til å se helt naturlig ut Lenke til kommentar
olek21 Skrevet 12. mars 2007 Forfatter Rapporter Del Skrevet 12. mars 2007 Takk for svar alle sammen, håper kjæresten min blir fornøyd nå Lenke til kommentar
Latskap Skrevet 13. mars 2007 Rapporter Del Skrevet 13. mars 2007 Brunkrem.. hva skjer med manndommen?! Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 13. mars 2007 Rapporter Del Skrevet 13. mars 2007 Brunkrem.. hva skjer med manndommen?! 8144887[/snapback] Han skriver jo at det er til kjæresten. Hva er problemet? Ikke min feil at jeg vet alt Lenke til kommentar
Latskap Skrevet 13. mars 2007 Rapporter Del Skrevet 13. mars 2007 Åja. jeg trodde dama ville at han skulle bruke brunkrem som ikke gjorde han orange jeg. Men uans! Alt for mange gutter som bruker brunkrem.. og vi skal jo ikke engang ha kunne svart på disse spørsmålene! jeg kan iværtfall ikke det Lenke til kommentar
olek21 Skrevet 13. mars 2007 Forfatter Rapporter Del Skrevet 13. mars 2007 Åja. jeg trodde dama ville at han skulle bruke brunkrem som ikke gjorde han orange jeg. Men uans! Alt for mange gutter som bruker brunkrem.. og vi skal jo ikke engang ha kunne svart på disse spørsmålene! jeg kan iværtfall ikke det 8144915[/snapback] Er nok ikke så rart hvis noen gutter kan svare vil jeg tro. De har nok kjærester ^^, Lenke til kommentar
Latskap Skrevet 13. mars 2007 Rapporter Del Skrevet 13. mars 2007 Åja. jeg trodde dama ville at han skulle bruke brunkrem som ikke gjorde han orange jeg. Men uans! Alt for mange gutter som bruker brunkrem.. og vi skal jo ikke engang ha kunne svart på disse spørsmålene! jeg kan iværtfall ikke det 8144915[/snapback] Er nok ikke så rart hvis noen gutter kan svare vil jeg tro. De har nok kjærester ^^, 8149427[/snapback] Det har da jeg også, men jeg studerer jo ikke sminka hu går med:P Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 14. mars 2007 Rapporter Del Skrevet 14. mars 2007 Dior sin er god. Av de billigere er vel Natusan, den gjor deg ikke veldig orange. Den stinker dog. Lenke til kommentar
Mrs Hatta Skrevet 14. mars 2007 Rapporter Del Skrevet 14. mars 2007 Ikke!! Ikke selvbrun deg selv! Gå til en velværeklinikk, få det gjort der. Mye bedre. Jeg gjør det et par ganger i mnd, og jeg syns ikke jeg ser oransje ut. Får en flott og naturlig brunfarge. Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 14. mars 2007 Rapporter Del Skrevet 14. mars 2007 Han maa gjerne selvbrune seg, hvis han gjor det ordentlig med sminkesvamp blir det bra. Lenke til kommentar
Mrs Hatta Skrevet 14. mars 2007 Rapporter Del Skrevet 14. mars 2007 Du tenker vel på fundation eller brunkrem nå. Selvbruning er noe helt annet. Som jeg vil anbefale, for da slipper dama di å bruke fundation, som ikke er så alt for bra for huden å bruke hver dag. Selv om det er dyre produkter. Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 14. mars 2007 Rapporter Del Skrevet 14. mars 2007 Jeg snakker selvbruningskrem. Paafor det jevnt med en sminkesvamp. Det er tips nummer 1 for en jevn farve. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 14. mars 2007 Rapporter Del Skrevet 14. mars 2007 Er nok ikke så rart hvis noen gutter kan svare vil jeg tro. De har nok kjærester ^^ Jeg har lært det av Joachim Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 14. mars 2007 Rapporter Del Skrevet 14. mars 2007 Jeg vil gjette meg til at de tenker på selvbruning, siden foundation i seg selv ikke pleier å gjøre noen orange så fremt man ikke velger feil fargetone. Lenke til kommentar
Lambada Skrevet 14. mars 2007 Rapporter Del Skrevet 14. mars 2007 Den Beach in a bottle er VELDIG bra. Har selv bare prøvd den så vidt (bruker ikke brunkrem), men har noen venninner som bruker den. Den smitter i veldig liten grad av, og ser aldri at man har brukt noe selvbruning så lenge man ikke pøser på. Lenke til kommentar
bortevekk Skrevet 14. mars 2007 Rapporter Del Skrevet 14. mars 2007 Loreal sin spraytan er ganske grei. Du trenger ikke smøre ut noe som helst. Noen av jentene i klassen driver på med Dove sin, og de ser strengt tatt helt jævlig ut. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå