DilliMusic Skrevet 12. mars 2007 Del Skrevet 12. mars 2007 hellu ja driver å spiller fingerspill på min nylongitar men vil ha noe mer og få mer ut av ting. skal ha en el gitar om ikke så lenge. men jeg vil også ha den fine stål akustiske lyden og. så det jeg lurer på da er som følger: Strum hehe.. passer det til en el gitar? tenker på en fin clean lyd. eller er det best med en stål akustisk? er så forvirret. trenger el gitar til refreng og slikt men vil ha fin akustisk lyd og. uoversiktlig tråd vet det men er forvirret og vet ikke hvordan jeg skal forklare det noe bedre når jeg skriver det på et forum Dilly Lenke til kommentar
CastorFiber Skrevet 12. mars 2007 Del Skrevet 12. mars 2007 Selvsagt kan man "fingerspille" på en vanlig el- gitar. Det finnes mange varianter av gitar, fra en ren "planke", via halv- akkustiske med mest vekt på el- lyd til rene kassegitarer. Tror egentlig løsningen er å ta en tur innom en musikkbutikk og prøve selv. Et alternativ er å kjøpe en vanlig akkustisk gitar med innebygget mikrofon i stolen. Lenke til kommentar
DilliMusic Skrevet 13. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 13. mars 2007 fins det noen videoer på nett der jeg kan skjekke det ut? Dilly Lenke til kommentar
CastorFiber Skrevet 13. mars 2007 Del Skrevet 13. mars 2007 Det gjør det sikkert, uten at jeg helt har fått med meg hva du vil se video av. Prøv på youtube, der finner du massevis av gitarvideoer. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå