Martindani Skrevet 12. mars 2007 Del Skrevet 12. mars 2007 Ja, dette høres kanskje litt dumt ut, men jeg finner altså ikke kanalen som xboxen er på. Situasjon er som følger; Jeg skulle ta med xboxen til en venn for å spille der, og når jeg kom hjem så koblet jeg den opp på akkurat samme måte (sjekka nøye), Men når jeg slo på xboxen, så kom det ikke no på kanalen. Tenkte med engang at det var en annen kanal, så jeg switcha innom alle. Uten å finne noe som helst. Hva kan det være? Setter pris på tips om hvordan jeg kan få ordnet dette Lenke til kommentar
Mompen Skrevet 12. mars 2007 Del Skrevet 12. mars 2007 Se etter om det er en "AV"-knapp på fjernkontrollen. Ikke av\på-knappen da Lenke til kommentar
Martindani Skrevet 12. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 12. mars 2007 Har prøvd begge "av" knappene. Var på Av2 før, men nå er det ikke på noen av de. Lenke til kommentar
RRhoads Skrevet 12. mars 2007 Del Skrevet 12. mars 2007 Har prøvd begge "av" knappene. Var på Av2 før, men nå er det ikke på noen av de. 8138890[/snapback] bruker du kompositt? kobla riktig etter fargene? gul på gul, feks? Lenke til kommentar
assassai Skrevet 12. mars 2007 Del Skrevet 12. mars 2007 ser om du har satt den på HDTV bak på xboxen. Lenke til kommentar
Martindani Skrevet 13. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 13. mars 2007 Takk for svar. Fant ut at den var satt til HDTV, så jeg måtte bare trykke tilbake bryteren bakpå skjermkabelen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå