langtongting Skrevet 12. mars 2007 Del Skrevet 12. mars 2007 (endret) Da er ny maskin ordnet. Dette er via HjemmePC-ordning som er ganske grei ordning. haken er at grensen på HjemmePC-ordningen idag er på kr 10,080,- ink. mva, så man kan ikke få i både pose og sekk. Jeg gikk for dette oppsettet. Legger til at jeg helt sikkert ikke kommer til å overklokke eller noe, og at dette skal kombineres med et Geforce 8800GTS 640Mb Kabinett: Chieftec Giga Series Midi ATX Tower m/500W Chieftec Silent PSU, Hovedkort:Intel DG965OTMKR Prosessor: Intel Core 2 Duo E6600, 2.4Ghz, 4MB L2 cache, FSB1066Mhz m/kjøler, Boxed Minne: Kingston Valueram 2GB DDR2-667Mhz, DIMM Harddisk: Seagate Barracuda 7200.10, 250GB, 7200RPM, SATA300, 16MB cache CD_DVD: NEC AD-7173A,Dual Layer EIDE DVD±R/±RW,18x/8x/16x/48x Mus_tastatur: Microsoft Wireless Laser Desktop 6000, Sølv/Sort - Norsk Operativsystem: Microsoft Windows XP Home m/SP2b og oppg. kupong til Microsoft Vista Home, Norsk Ca. pris på PC ut fra min skatteprosent = ca. 6200,- Så kom gjerne med tilbakemelding på oppsettet, dere som har greie på det. Er det greit komponert, passer det bra med Geforce 8800GTS OSV? På forhånd takk. EDIT: Litt leifer og endringer. Endret 12. mars 2007 av langtongting Lenke til kommentar
langtongting Skrevet 13. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 13. mars 2007 Beklager for at jeg drar denne opp igjen. Antar at oppsettet er helt greit da. Jeg kunne gjort noe endringer om det var strengt nødvendig. Når en ny spillPC skal i hus er det greit å vite at det duger. Det var Hk og minne jeg var litt usikker på, men i følge noen sider jeg googlet frem, så fremstår det som å være helt greit. Jeg er inneforståttt med at dette ikke er bygget for noe særlig overklokking. Så formålet med tråden min var å evt. få bekreftet dette. Da er den på vei og jakten på et Geforce 8800 GTS kan begynne Lenke til kommentar
skylinepower Skrevet 13. mars 2007 Del Skrevet 13. mars 2007 E6600 og 8800GTs er topp i lag men hk ditt vet jeg ike noe om så er SKEPTISK :!: ramen din skulle kanskje vært 800Mhz men det er mest hvis du klokker ellers en grei pc men prisen må du spørre andre om Lenke til kommentar
mesha Skrevet 13. mars 2007 Del Skrevet 13. mars 2007 jeg hadde gått for Asus hovedkort og Corsair ram......en annen ting er at du bestiller trådløs tastatur og mus...det er noe HELVETE!....jeg har hatt trådløs tastatur og mus selv.....jeg har blitt så plaget fordi responsen er myyyyyyyyyyyyye dårligere og batteriet ryker raskt....gå for kabel!!!Intelli 3 anbefales Lenke til kommentar
Tommy Skrevet 13. mars 2007 Del Skrevet 13. mars 2007 Enig med mesha.. hvertfall hvis det er en spill pc.. Da er kabel tingen Lenke til kommentar
langtongting Skrevet 13. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 13. mars 2007 jeg hadde gått for Asus hovedkort og Corsair ram......en annen ting er at du bestiller trådløs tastatur og mus...det er noe HELVETE!....jeg har hatt trådløs tastatur og mus selv.....jeg har blitt så plaget fordi responsen er myyyyyyyyyyyyye dårligere og batteriet ryker raskt....gå for kabel!Intelli 3 anbefales 8142695[/snapback] Med et asus HK og Corsair ram er prisen over 10,080,- slik at det blir Nettotrekk- på lønnen i tillegg. Prøver å ungå det. men, uansett, snakker vi om noen serlig ytelseforskjeller her? Har selv Logitech MX 3000 idag. Føler det er helt ok. Kunne selvsagt vært litt mer presis i BF2, men akseptabelt. Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 13. mars 2007 Del Skrevet 13. mars 2007 du vil sikkert ikke merke så mye forskjell om du ikke blodklokker den. Bytt ut brenneren med en SATA versjon Lenke til kommentar
HilRam Skrevet 13. mars 2007 Del Skrevet 13. mars 2007 Hmm. Savner skjerm i det oppsettet ditt. Er ikke det et krav for å kunne få den som hjemme-PC, at den må ha både skjerm, tastatur og mus? Lenke til kommentar
langtongting Skrevet 13. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 13. mars 2007 Hmm. Savner skjerm i det oppsettet ditt. Er ikke det et krav for å kunne få den som hjemme-PC, at den må ha både skjerm, tastatur og mus? 8142823[/snapback] Nei, men det må kun være pc/datautstyr. Atså ikke slik det var før, med alt fra flatskjerm til hifi anlegg. Lenke til kommentar
HilRam Skrevet 13. mars 2007 Del Skrevet 13. mars 2007 OK. Så bra at det er jeg som har misforstått! Jeg fryktet at jeg måtte kjøpe ny skjerm i forb. med hjemme-PC ordningen. Men er begrensningen 10080,- inkl. mva? Jeg trodde det var eks. mva! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå