Gå til innhold

Min nye PC. Ser det Greit ut?

Anbefalte innlegg

Da er ny maskin ordnet. Dette er via HjemmePC-ordning som er ganske grei ordning. haken er at grensen på HjemmePC-ordningen idag er på kr 10,080,- ink. mva, så man kan ikke få i både pose og sekk.

Jeg gikk for dette oppsettet. Legger til at jeg helt sikkert ikke kommer til å overklokke eller noe, og at dette skal kombineres med et Geforce 8800GTS 640Mb

Kabinett: Chieftec Giga Series Midi ATX Tower m/500W Chieftec Silent PSU,

Hovedkort:Intel DG965OTMKR

Prosessor: Intel Core 2 Duo E6600, 2.4Ghz, 4MB L2 cache, FSB1066Mhz m/kjøler, Boxed

Minne: Kingston Valueram 2GB DDR2-667Mhz, DIMM

Harddisk: Seagate Barracuda 7200.10, 250GB, 7200RPM, SATA300, 16MB cache

CD_DVD: NEC AD-7173A,Dual Layer EIDE DVD±R/±RW,18x/8x/16x/48x

Mus_tastatur: Microsoft Wireless Laser Desktop 6000, Sølv/Sort - Norsk

Operativsystem: Microsoft Windows XP Home m/SP2b og oppg. kupong til Microsoft Vista Home, Norsk

Ca. pris på PC ut fra min skatteprosent = ca. 6200,-

Så kom gjerne med tilbakemelding på oppsettet, dere som har greie på det. Er det greit komponert, passer det bra med Geforce 8800GTS OSV?

På forhånd takk.

EDIT: Litt leifer og endringer.

Endret av langtongting
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Beklager for at jeg drar denne opp igjen.

Antar at oppsettet er helt greit da. Jeg kunne gjort noe endringer om det var strengt nødvendig. Når en ny spillPC skal i hus er det greit å vite at det duger.

Det var Hk og minne jeg var litt usikker på, men i følge noen sider jeg googlet frem, så fremstår det som å være helt greit. Jeg er inneforståttt med at dette ikke er bygget for noe særlig overklokking.

Så formålet med tråden min var å evt. få bekreftet dette. ;)

Da er den på vei og jakten på et Geforce 8800 GTS kan begynne :w00t:

Lenke til kommentar

jeg hadde gått for Asus hovedkort og Corsair ram......en annen ting er at du bestiller trådløs tastatur og mus...det er noe HELVETE!....jeg har hatt trådløs tastatur og mus selv.....jeg har blitt så plaget fordi responsen er myyyyyyyyyyyyye dårligere og batteriet ryker raskt....gå for kabel!!!Intelli 3 anbefales :)

Lenke til kommentar
jeg hadde gått for Asus hovedkort og Corsair ram......en annen ting er at du bestiller trådløs tastatur og mus...det er noe HELVETE!....jeg har hatt trådløs tastatur og mus selv.....jeg har blitt så plaget fordi responsen er myyyyyyyyyyyyye dårligere og batteriet ryker raskt....gå for kabel!Intelli 3 anbefales :)

8142695[/snapback]

Med et asus HK og Corsair ram er prisen over 10,080,- slik at det blir Nettotrekk- på lønnen i tillegg. Prøver å ungå det.

men, uansett, snakker vi om noen serlig ytelseforskjeller her?

Har selv Logitech MX 3000 idag. Føler det er helt ok. Kunne selvsagt vært litt mer presis i BF2, men akseptabelt.

Lenke til kommentar
Hmm. Savner skjerm i det oppsettet ditt. Er ikke det et krav for å kunne få den som hjemme-PC, at den må ha både skjerm, tastatur og mus?

8142823[/snapback]

Nei, men det må kun være pc/datautstyr. Atså ikke slik det var før, med alt fra flatskjerm til hifi anlegg.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...