Gå til innhold

hvor kan jeg kjøpe "nøylefinner"

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
jeg trenger en sak som piper hver gang jeg går ut døren uten nøklene jeg...  :blush:

lei av og bli låst ute :p

8138544[/snapback]

Hvordan i huleste går det ann å låse seg selv ute av huset eller bilen? Har aldri skjønt hvordan det er mulig >.<
Lenke til kommentar
jeg trenger en sak som piper hver gang jeg går ut døren uten nøklene jeg...  :blush:

lei av og bli låst ute :p

8138544[/snapback]

Hvordan i huleste går det ann å låse seg selv ute av huset eller bilen? Har aldri skjønt hvordan det er mulig >.<

8141520[/snapback]

Hørt om smekklås? :p

Er glad jeg ikke har klart å låse meg ute enda :wee:

Lenke til kommentar

Hihi, jeg klarte og glemme å ta med nøkkelen når jeg var på besøk hos søstra mi i oslo noen år tillbake, måtte spenne opp døra :p

Edit: Hva gjør man hvis man mister fjernkontrollen?

Endret av Best0
Lenke til kommentar

8142593[/snapback]

Hvor mange har smekklås på døra hjemme eller på bilen? Jeg kjenner ingen. Eneste plassene jeg vet om smekklås og sånt, er på skolen.

8144587[/snapback]

Jeg har smekklås på døra hjemme...

Lenke til kommentar

8142593[/snapback]

Hvor mange har smekklås på døra hjemme eller på bilen? Jeg kjenner ingen. Eneste plassene jeg vet om smekklås og sånt, er på skolen.

8144587[/snapback]

Det er veldig vanlig med smekklås i bygninger der det bor mer enn 1 husstand, feks blokker, leilighetskompleks o.l. Men hvis du bor på landet er det klart at det ikke er så vanlig med smekklås.

Lenke til kommentar

8144587[/snapback]

Ca alle som bor i blokker osv !?

Endret av Best0
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...