Hagr Skrevet 12. mars 2007 Del Skrevet 12. mars 2007 Hei! Jeg sitter og spiller Dota i WC III:TFT of skal ha soul booster. eneste problemet er at jeg ikke vet hvordan man kan få lumber. hvordan får man det?? Lenke til kommentar
Arne_F Skrevet 12. mars 2007 Del Skrevet 12. mars 2007 Du får lumber av å drepe en motstander. Lenke til kommentar
Hagr Skrevet 12. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 12. mars 2007 Hehe. hvis jeg ikke hadde hatt killa noen tror jeg ikke at jeg hadde trengt soul booster assa men nei. får bare penger av å drepe en motstander Lenke til kommentar
LMH Skrevet 12. mars 2007 Del Skrevet 12. mars 2007 Er ikkje det slik at du ikkje får lumber då? Når det står at du treng 1 lumber, treng du eigentleg berre å ha ingrediensane i den oppskrifta? Lenke til kommentar
Hagr Skrevet 12. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 12. mars 2007 ok. det er mulig tusen takk skal teste det neste gang jeg spiller Dota Lenke til kommentar
XplittR Skrevet 14. mars 2007 Del Skrevet 14. mars 2007 Det stemmer det som Lord_Lars sier, men den nyeste versionen (6.42 som du finner på www.getdota.com) har de fikset slik at det ikkje står at du trenger lumber. Lumber og Food production (oppe til høyre) er blitt byttet ut med ett tidssystem slik at du ser kor lenge du har spillt uten å måtte åpne scoreboard (visst du spiller med den igjen, slik som meg.) Lenke til kommentar
Hagr Skrevet 14. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 14. mars 2007 stemmer jeg fant det ut nå nå ble det soul Booster hehe Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå