Joakim Gjerde Skrevet 12. mars 2007 Del Skrevet 12. mars 2007 Hei! Skal nå skrive en skole oppgave. I oppgaven min skal jeg ta for meg Web 2.0, Div vs Tabeller, Div-mania. Problemet mitt er bare det at jeg skal bruke minst mulig web som kilder, da dette ikke blir sett på som de mest troverdige kildene. Lurte derfor på om noen vet om bøker som tar for seg disse temaene? I såfall hadde det vært fint om dere kom med noen forslag. Mvh J Lenke til kommentar
Lovskogen Skrevet 12. mars 2007 Del Skrevet 12. mars 2007 Tror du finner endel mer troverdige og oppdaterte kilder på nett ang. temaene du nevner. Så nettet er nok veien for å finne infoen Lenke til kommentar
Joakim Gjerde Skrevet 12. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 12. mars 2007 Var det jeg prøvde å forklare min lærer også. Men hun mente kilder på nett ikke var troverdig nok da man i teorien kan publisere akkurat hva man vil på nett. Lenke til kommentar
attach Skrevet 12. mars 2007 Del Skrevet 12. mars 2007 Det kan man i bøker også. For en lærer. Hun er vel godt over 50? Lenke til kommentar
Joakim Gjerde Skrevet 12. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 12. mars 2007 Faktisk ikke, tror ikke hun har fylt 30 engang... Lenke til kommentar
Runar Skrevet 12. mars 2007 Del Skrevet 12. mars 2007 Rart at hun ikke stoler på kilder fra nettet når temaet er nettet og nettsider. Lenke til kommentar
Kagee Skrevet 12. mars 2007 Del Skrevet 12. mars 2007 Du kunne prøve å finne mest mulig stoff hos f.eks mozilla developer network, a-list-apart, w3schools, itavisen og lignende - de er jo nesten å regne som bøker/aviser. Lenke til kommentar
Joakim Gjerde Skrevet 23. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 23. mars 2007 Noen som vet om noen gode artikler om Web 2.0? Og da tenker jeg på design biten, ikke struktur og blogging og den biten der... Lenke til kommentar
Equerm Skrevet 23. mars 2007 Del Skrevet 23. mars 2007 Vi har jo disse her http://www.alvit.de/handbook/ og http://ajax.solutoire.com/ (AJAX, JavaScript og Web2.0) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå