Veta Skrevet 12. mars 2007 Del Skrevet 12. mars 2007 Jeg trenger en GOD del mere penger før jeg har råd til alt til Dreadsteed questene. Mye for meg ihvertfall Så jeg lurte: Er det mest lønnsomt å bare levle i Outlands, å få penger fra quest rewards, drops, vendor trash etc? Eller er det et annet alternativ? Akkurat nå er penger det jeg setter høyest på lista, og ikke å levle. Takk på forhånd hvertfall ^^ Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 12. mars 2007 Del Skrevet 12. mars 2007 Du får både viktig og godt gear, masse penger og masse xp i Outlands, ja. Lenke til kommentar
Veta Skrevet 12. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 12. mars 2007 Så jeg bør heller bare levle opp i Outlands enn å farme et annet sted i Azeroth? Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 12. mars 2007 Del Skrevet 12. mars 2007 Det er det jeg mener i alle fall. Du har jo selvsagt muligheten til å farme i Deadwind Pass, men da mener jeg at det er like greit å heller få xp og nye, gode items i samme slengen. Lenke til kommentar
Veta Skrevet 12. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 12. mars 2007 Allright, takk for svar =D Stikker vel tilbake til Outlands da Lenke til kommentar
Nexuss Skrevet 12. mars 2007 Del Skrevet 12. mars 2007 Enig, dra til Outlands og få bra utstyr, xp og mye moro. penger tjener man fort i Outlands:) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå