lucky666 Skrevet 12. mars 2007 Del Skrevet 12. mars 2007 Etter formatering har jeg fått et problem med Asureuz.Innstalerte siste versjon og får alltid opp den røde meldinga om at jeg er "blokkert av brannmur".Har åpnet porter i router og i windows brannmur.Gikk bra et par dager,men har nå fått samme meldinga igjen.Jeg får lastet inn/ut,men får ikke koblet opp på langt nær så mange delere som programmet finner.Dermed lav innfart. Noen forslag på løsning? Lenke til kommentar
Inc Skrevet 15. mars 2007 Del Skrevet 15. mars 2007 har du åpnet de riktige portene i azureus? og bindt til local ip adresse i konfig på programmet? Lenke til kommentar
lucky666 Skrevet 15. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 15. mars 2007 Har åpnet port 49152-62xxx,(husker ikke hele nummeret) i brannmur og router.Mulig det er feil. Skal jeg bruke 192.168.1.1 i "Bind til local ip adresse"? Merkelig dette her,før jeg formaterte,åpnet jeg ikke porter i det hele tatt. Lenke til kommentar
Inc Skrevet 15. mars 2007 Del Skrevet 15. mars 2007 Har åpnet port 49152-62xxx,(husker ikke hele nummeret) i brannmur og router.Mulig det er feil. Skal jeg bruke 192.168.1.1 i "Bind til local ip adresse"? Merkelig dette her,før jeg formaterte,åpnet jeg ikke porter i det hele tatt. 8161317[/snapback] du skal bruke den ip adressen til den maskinen azureus er på. det er ikke nødvendig å åpne så mange porter, det holder med 1 port. f.eks 57600 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå