Dollare2k Skrevet 12. mars 2007 Del Skrevet 12. mars 2007 Ja hvordan får jeg sånn at power knappen er på tastaturet? Lenke til kommentar
PerB Skrevet 12. mars 2007 Del Skrevet 12. mars 2007 Borre hull i tastaturet, monter powerknapp og strekk ledninger som går til riktig punkt på hovedkortet. Dette er direkte svar på det du spørr om. Du kan også (hvis maskinen er i davle) aktivisere "Wake on" mot tastaturet (settingen er i BIOS). Lenke til kommentar
Dollare2k Skrevet 12. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 12. mars 2007 Borre hull i tastaturet, monter powerknapp og strekk ledninger som går til riktig punkt på hovedkortet. Dette er direkte svar på det du spørr om. Du kan også (hvis maskinen er i davle) aktivisere "Wake on" mot tastaturet (settingen er i BIOS). 8137480[/snapback] Veldig smart:P Men er det ingen andre måter? Lenke til kommentar
El Matador Skrevet 12. mars 2007 Del Skrevet 12. mars 2007 Som PerB sier er det på mange hovedkort en "wake on" funksjon mot tastaturet. Da kan du enten ha en kode, eller en valgfri tast du trykker for å starte maskinen. Let litt rundt i BIOS-en din. Lenke til kommentar
Lefse Skrevet 12. mars 2007 Del Skrevet 12. mars 2007 Etter mine erfaringer så funker ikke det med trådløse tastatur. Lenke til kommentar
leinaddd Skrevet 12. mars 2007 Del Skrevet 12. mars 2007 (endret) Etter mine erfaringer så funker ikke det med trådløse tastatur. 8137872[/snapback] jeg vil også ha det slik naboen vet jeg har det? han har trådløst tastatur og det funker Endret 12. mars 2007 av leinaddd Lenke til kommentar
Fredrik- Skrevet 14. mars 2007 Del Skrevet 14. mars 2007 Bla opp BIOS, finn en funksjon (under noe liknende som BOOT Settings eller Power on/up) som heter Wake on eller noe i den duren. Her kan du stille forskjellige tastekombinasjoner som f.eks Ctrl-Esc som booter PCen når du utfører den kombinasjonen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå