wewwen Skrevet 18. mars 2007 Del Skrevet 18. mars 2007 Spis hver tredje time, få i deg riklig med proteiner og fiber. Lenke til kommentar
lostoman Skrevet 19. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 19. mars 2007 Å hvordan får jeg det? Lenke til kommentar
wewwen Skrevet 19. mars 2007 Del Skrevet 19. mars 2007 (endret) Les bakpå etiketten av maten du spiser. Der står det : Karbohydrater: Proteiner Fiber Fett etc. Ekempler på ting med mye proteiner er tunfisk, men siden du sansyelig vis ikke liker det, så kan du spise mere kjøtt/fisk. Fiber får du fra mange forskjellige matvarer, men den mest vanligste er brød/knekkebrød/frokostblanding. Men for all del, ikke spis hvitt brød! Hvor gammel er du? Endret 19. mars 2007 av ErikFN Lenke til kommentar
Krillekongen Skrevet 19. mars 2007 Del Skrevet 19. mars 2007 Jeg er også ganske tynn og veier lite. Er 15 år (blir 16 i år), er ca. 173 cm høy og veier rundt 54 kg. Har begynt å trene styrke. Prøver å få til tre ganger i uken. Jeg tar gjerne mot tips jeg og Lenke til kommentar
ugotabanana Skrevet 20. mars 2007 Del Skrevet 20. mars 2007 BrageC, alt som står i denne tråden bør være nok. Selv veide jeg 58 KG før jeg begynte trene sent i desember, veier nå nesten 68 KG. Vær seriøs på trening, når du spiser. Belønn deg selv i helgene Cola til fotballkampen eller øl på fest skader ikke en gang i uken. Lenke til kommentar
lostoman Skrevet 21. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 21. mars 2007 Jeg blir 16 i Juni. Lenke til kommentar
Skyax Skrevet 3. april 2007 Del Skrevet 3. april 2007 Noen her som vet om Bigmas proteinpulveret er bra? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå