Selvin Skrevet 12. mars 2007 Del Skrevet 12. mars 2007 (endret) Vi kunne forventet oss bedre enn dette? Anmeldelse Av S.T.A.L.K.E.R.: Shadow of Chernobyl på Gamereactor! 19/03: Oppdatert med ny link til GR sin omtale Endret 20. mars 2007 av Selvin Lenke til kommentar
ttt Skrevet 12. mars 2007 Del Skrevet 12. mars 2007 Dette var skuffende ja. Her er det tydleg at ting har blitt kasta ut døra før det var ferdig. Trur eg vil gi omtalen ein 2/10. Lenke til kommentar
ShaNickolas Skrevet 12. mars 2007 Del Skrevet 12. mars 2007 Synd at noen spill ender slik Lenke til kommentar
Lambada Skrevet 12. mars 2007 Del Skrevet 12. mars 2007 Dette var skuffende ja. Her er det tydleg at ting har blitt kasta ut døra før det var ferdig. Trur eg vil gi omtalen ein 2/10. Hvorfor vil du gi omtalen en 2/10? Lenke til kommentar
oyvjak Skrevet 12. mars 2007 Del Skrevet 12. mars 2007 Likte ikke helt den omtalen selv. Begynte som slakt og endte som den burde holdt seg hele tiden. En omtale burde være objektiv, og det fikk jeg ikke inntrykk av at denne var. Jeg kunne lukte anmelders skuffelse. Men gleder meg til å spille. 7/10 er likevel ikke en veldig dårlig karakter. Har hatt mye moro med verre spill. Lenke til kommentar
Koopa Skrevet 12. mars 2007 Del Skrevet 12. mars 2007 Uff...nå ble jeg egentlig litt skuffet, men jeg må nok se til å prøve det selv. Grafikk har ikke veldig mye å si for meg men av de bildene jeg så nå ble jeg også litt skuffet på den fronten. Jaja, tror fortsatt det kan være en god del morsomme spilletimer ut av det Lenke til kommentar
Efagimo Skrevet 12. mars 2007 Del Skrevet 12. mars 2007 Likte ikke helt den omtalen selv. Begynte som slakt og endte som den burde holdt seg hele tiden. En omtale burde være objektiv, og det fikk jeg ikke inntrykk av at denne var. Jeg kunne lukte anmelders skuffelse.Men gleder meg til å spille. 7/10 er likevel ikke en veldig dårlig karakter. Har hatt mye moro med verre spill. 8137325[/snapback] Det har du heilt rett i Eg skal kjøpe dette spelet. Og oss må også huske på at dette var hans meining, oss har nok ein heilt annan oppfattning enn anmelderen. Lenke til kommentar
tørrfisk Skrevet 12. mars 2007 Del Skrevet 12. mars 2007 Jeg er lamslått! Dette har jo vært et av de mest hypa spillene de siste 5-6 årene Først skuffer prey og nå stalker. Lenke til kommentar
Gromle Skrevet 12. mars 2007 Del Skrevet 12. mars 2007 (endret) Dette var skuffende ja. Her er det tydleg at ting har blitt kasta ut døra før det var ferdig. Trur eg vil gi omtalen ein 2/10. 8137165[/snapback] Mhm.. Den omtalen var ikke helt god. Dårlig til å sette ord på hva som var bra og dårlig. Og virker som anmelderen trakk endel for begynnelsen, noe andre tester\previews har vært positive for pga at man slipper de endeløse tutrials. Men slutten av omtalen fikk meg til å bli optimistisk! Tross min kritikk finnes det store verdener i ST.A.L.K.E.R. og jeg kan bare anbefale dette til den tålmodige utforskeren som har gått lei av actionspill støpt i den kjedelige standardformularen. Forresten, har Gamer motatt ett test eksemplar? Endret 12. mars 2007 av Gromle Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 12. mars 2007 Del Skrevet 12. mars 2007 OMFG for helvete! Slutt å skremme meg sånn! Først leste jeg første post, som så ut til at spillet ikke levde opp, så åpnet jeg artikkelen, og begynte å lese der. Litt uti raste jeg gjennom noen innlegg her på forumet, hvor jeg trodde ttt sa at han ville gi SPILLET 2/10. Men så fant jeg jo på slutten ut at spillet ikke virker SÅ dårlig, da jeg leste hele artikkelen. Jaja, vi får se. Jeg holder fortsatt en knapp på at det blir noe à la VietCong. Ikke helt ferdig, slettes ikke for massene, men et spill å forelske seg i likevel. Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 12. mars 2007 Del Skrevet 12. mars 2007 Dette var skuffende. Et spill som har vært så mye omtalt i media, har så mange utsettelser osv, får så dårlig omtale. Tror kanskje dette ikke er noe for meg allikevel. Så Stalker er kanskje ikke det vi håpet på, folkens? Det er bare å innse at mye omtale og mange utsettelser ikke nødvendigvis betyr at spillet er bra, og ikke skylde på hvem som skrev omtalen og hvordan den er skrevet. Lenke til kommentar
Licht Skrevet 12. mars 2007 Del Skrevet 12. mars 2007 Nå er det jo ikke slik at anmeldere sitter med den universelle fasiten på om et spill er godt eller ikke. Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 12. mars 2007 Del Skrevet 12. mars 2007 Vi får vente på flere tester. Litt rart at Norge er de første i verden som kommer med en omtale av det ferdige spillet. Lenke til kommentar
Hawkn Skrevet 12. mars 2007 Del Skrevet 12. mars 2007 (endret) Mulig GameReactor suger også da... Tipper det blir kult jeg. Det eneste jeg synes er litt merkelig er at spillet ser helt grusomt ut på bildene de har på siden, mens andre steder så ser det veldig mye bedre ut. Endret 12. mars 2007 av Hawkn Lenke til kommentar
r88 Skrevet 12. mars 2007 Del Skrevet 12. mars 2007 Nå er det jo ikke slik at anmeldere sitter med den universelle fasiten på om et spill er godt eller ikke. 8139330[/snapback] DET tror jeg ikke de norske spillanmelderne er enige med deg i altså.. Lenke til kommentar
Selvin Skrevet 12. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 12. mars 2007 Mulig GameReactor suger også da... Tipper det blir kult jeg. Det eneste jeg synes er litt merkelig er at spillet ser helt grusomt ut på bildene de har på siden, mens andre steder så ser det veldig mye bedre ut. 8139440[/snapback] Hvorfor gjør de det? Synes nå at anmeldelsene er greie... Lenke til kommentar
Hawkn Skrevet 12. mars 2007 Del Skrevet 12. mars 2007 (endret) Mulig GameReactor suger også da... Tipper det blir kult jeg. Det eneste jeg synes er litt merkelig er at spillet ser helt grusomt ut på bildene de har på siden, mens andre steder så ser det veldig mye bedre ut. 8139440[/snapback] Hvorfor gjør de det? Synes nå at anmeldelsene er greie... 8139554[/snapback] Fordi jeg har venta en god stund, lasta ned trailere, lest previews og forhåndsbestillt det så derfor håper jeg de er dårlige til å anmelde ellers er jeg "fucked" Endret 12. mars 2007 av Hawkn Lenke til kommentar
Licht Skrevet 12. mars 2007 Del Skrevet 12. mars 2007 (endret) Nå er det jo ikke slik at anmeldere sitter med den universelle fasiten på om et spill er godt eller ikke. 8139330[/snapback] DET tror jeg ikke de norske spillanmelderne er enige med deg i altså.. 8139463[/snapback] Faktisk tror jeg de fleste av dem har nok selvinnsikt og vett til å være enig med meg. Med mulig unntak av han gauken i VG eller Dagbladet. Rune Fjeld Olsen? Ellers er det jo lov å like et spill som anmeldere ikke liker. Jeg er skyldig i denslags selv. Endret 12. mars 2007 av Zealuu Lenke til kommentar
Selvin Skrevet 12. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 12. mars 2007 Fordi jeg har venta en god stund, lasta ned trailere, lest previews og forhåndsbestillt det så derfor håper jeg de er dårlige til å anmelde ellers er jeg "fucked" 8139614[/snapback] Det er jo forskjell på hva folk mener. Anmelderen kan synes at spillet var helt greit, du kan synes spillet er grisetøft Lenke til kommentar
Hawkn Skrevet 12. mars 2007 Del Skrevet 12. mars 2007 (endret) Fordi jeg har venta en god stund, lasta ned trailere, lest previews og forhåndsbestillt det så derfor håper jeg de er dårlige til å anmelde ellers er jeg "fucked" 8139614[/snapback] Det er jo forskjell på hva folk mener. Anmelderen kan synes at spillet var helt greit, du kan synes spillet er grisetøft 8139680[/snapback] Bare en måte å finne ut på. Har en veldig høy bug toleranse så det går nok greit, men det eneste jeg er redd for nå er grafikken. Endret 12. mars 2007 av Hawkn Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg